Zákoník práce a aktuality v roce 2022 • prezenčně v Olomouci i on-line
Určeno pro: všechny zájemce jak ze soukromého tak i veřejného sektoru, tj. zejména personalistům, podnikovým právníkům, mzdovým účetním a vedoucím pracovníkům • Účastníci obdrží materiály vypracované lektorem,
- Vztah zákoníku práce (ZP) a občanského zákoníku
- Závislá práce a nutnost jejího výkonu v pracovněprávních vztazích
- Vznik nebo změna pracovního poměru, a to i jmenováním
- Obsah pracovní smlouvy – doba určitá a zkušební doba
- Výpověď – všechny výpovědní důvody
- Okamžité zrušení pracovního poměru – zvlášť hrubé porušení tzv. pracovní kázně
- Zrušení pracovního poměru ve zkušební době
- DPP a DPČ
- Některé otázky pracovní doby a jejího rozvržení
- Dovolená a její problémy
- Překážky v práci
- Pracovní úrazy a nemoci z povolání
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdžíte v den konání
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 23. května 2022, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 24646
- Stav: Připravujeme