Záludnosti vybraných účetních případů • výběr z praxe • prezenčně i on-line
Určeno pro: účetní, pracovníky účetních a poradenských firem a pro ekonomické pracovníky
Program semináře:
základ • zajištění podkladů a dokladů, vnitřních směrnic, zajištění spolupráce s ostatními zaměstnanci korporace, stanovení kontrolního systému a postupů práce s doklady
vysvětlení účtování vybraných účetních případů
- časové rozlišení nákladů a výnosů
- dohadné účty
- zákonné opravné položky na opravu dlouhodobého hmotného majetku
- kurzové rozdíly při uzavírání účetnictví
- problematika účtování některých pokladních operací s vazbou na odpovědnost za svěřené prostředky
- účetní operace s platebními kartami, zvláště při zahraničních pracovních cestách
- účtování zásob stanoveným způsobem, nedokončená výroby
- vyskladnění materiálu ke zpracování subdodavatelem
- problematika záloh provozních, záloh na pořízení majetku a zásob, odúčtování záloh
- důsledky chybných postupů
- opravy chybných postupů a chybného účtování
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 27. května 2025, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 21398
- Stav: Připravujeme