Powered by Smartsupp

Záludnosti vybraných účetních případů • výběr z praxe • prezenčně i on-line

Určeno pro: účetní, pracovníky účetních a poradenských firem a pro ekonomické pracovníky

Program semináře:

základ • zajištění podkladů a dokladů, vnitřních směrnic, zajištění spolupráce s ostatními zaměstnanci korporace, stanovení kontrolního systému a postupů práce s doklady

vysvětlení účtování vybraných účetních případů

  • časové rozlišení nákladů a výnosů
  • dohadné účty
  • zákonné opravné položky na opravu dlouhodobého hmotného majetku
  • kurzové rozdíly při uzavírání účetnictví
  • problematika účtování některých pokladních operací s vazbou na odpovědnost za svěřené prostředky
  • účetní operace s platebními kartami, zvláště při zahraničních pracovních cestách
  • účtování zásob stanoveným způsobem, nedokončená výroby
  • vyskladnění materiálu ke zpracování subdodavatelem
  • problematika záloh provozních, záloh na pořízení majetku a zásob, odúčtování záloh
  • důsledky chybných postupů
  • opravy chybných postupů a chybného účtování

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 27. května 2025, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 21398
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 890 Kč Objednat