Powered by Smartsupp

Zaměstnanecké benefity • komplexní problematika • prezenčně i on-line

Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní a další, kteří problematiku benefitů řeší

Cíl: důležitým kritériem pro volbu systému benefitů je jejich daňová uznatelnost. U každého benefitu se posuzuje, zda jde o daňově uznatelný náklad zaměstnavatele, zdanitelný příjem zaměstnance, a zda vstupuje do vyměřovacího základu pro odvod pojistného. V průběhu semináře probereme systém benefitů a jejich daňové řešení. Na semináři společně probereme výhodnost některých zaměstnaneckých benefitů z pohledu zaměstnavatele a také z pohledu zaměstnance.

Program semináře:

  • příspěvky na stravování (§6 odst. 9 písm. b) ZDP)
  • příspěvky na rekreace a zájezdy (§6 odst. 9 písm. d) ZDP)
  • příspěvky na produkty spoření na stáří (§15a ZDP)

- penzijní připojištění se státním příspěvkem

- doplňkové penzijní spoření

- soukromé životní pojištění

- dlouhodobý investiční produkt

- příspěvky na pojištění dlouhodobé péče (15c ZDP)

  • příspěvky na sport a kulturu
  • příspěvky na zdravotnické zboží a služby od zdravotnických zařízení
  • prodej výrobků a služeb za cenu nižší než je cena obvyklá
  • bezplatné poskytování motorových vozidel pro služební i soukromé účely
  • přechodné ubytování zaměstnance
  • příspěvek firmy zaměstnanci na školku, firemní školky
  • doprava do zaměstnání
  • vzdělávání zaměstnanců
  • občerstvení na pracovišti
  • práce na dálku jako benefit – jaké úskalí musí zaměstnavatel řešit při práci na dálku – specifika poskytování náhrady za práci na dálku
  • mzdový list a evidence poskytování benefitů zaměstnancům – evidence osvobozených příjmů na mzdovém listě dle § 38j zákona o daních z příjmů
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 22. září 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21462
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 890 Kč Objednat