Powered by Smartsupp

Zaměstnanecké benefity v teorii a praxi roce 2025 • prezenčně i on-line

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, majitele firem a všechny další zájemce o přehledné informace z oblasti zaměstnaneckých benefitů.

Obsah semináře: Zaměstnanecké benefity z pohledu zaměstnance a zaměstnavatele, osvobození u zaměstnanců, financování z nákladů firmy a FKSP. Ukázky nesprávných postupů a rady k řešení špatně nastavené praxe.

  • Zaměstnanecké benefity z pohledu zaměstnance a zaměstnavatele
  • Osvobozené příjmy zaměstnance
  • Daňová uznatelnost benefitů u zaměstnavatele
  • Zvýhodněné nákupy zaměstnanců, vzorky prodávaného zboží
  • Peněžitý a nepeněžitý příspěvek na stravování
  • Příspěvek na podporované produkty na stáří
  • Příspěvek na rekreaci zaměstnance, sport a kulturu
  • Zboží a služby od zdravotnických zařízení • změny od roku 2025
  • Dary a dárky zaměstnancům
  • Akce pro zaměstnance
  • Příspěvky zaměstnancům z FKSP
  • Kolektivní smlouva a vnitřní předpisy a jejich role v daňovém posuzování benefitů u zaměstnanců i zaměstnavatele
  • Praktické příklady
  • diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 19. února 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26423
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 540 Kč Objednat