Zásadní změny, které přináší „FLEXI NOVELA“ zákoníku práce s pravděpodobnou účinností od II. čtvrtletí 2025 a aplikace změn provedených poslední novelou zákona od 1.ledna 2025 • prezenčně i on-line
Určeno pro: personalisty, mzdové účetní a vedoucí zaměstnance zaměstnavatelů působících nejen v podnikatelské sféře, ale též v rozpočtové či příspěvkové oblasti a další zájemce s minimálně základní orientací v pracovněprávní problematice.
V posledním relativně krátkém období procházel zákoník práce řadou významných novelizací, z nichž některé přispěly k prohloubení flexibility pracovněprávních vztahů a některé i ke snížení administrativní náročnosti při zajišťování personálních činností zaměstnavatelem. Z těchto posledních a již účinných novelizací zákoníku práce bude seminář zaměřen na aplikaci v praxi nejfrekventovanějších oblastí, jakými jsou například:
- dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr
- dovolená
- rozvrhování pracovní doby včetně tzv. „samorozvrhování“ samotným zaměstnancem od 1.1.2025 a některé další
Bezesporu nejvýznamnější novelizací zákoníku práce přinášející zásadní a převratné změny v dosavadní právní úpravě pracovněprávních vztahů je tzv. „flexi novela“, která měla nabýt účinnosti již 1.ledna 2025, ale vzhledem k legislativnímu procesu lze předpokládat její odloženou účinnost pravděpodobně na 2. čtvrtletí tohoto roku. Na zásadní změny je třeba se včas připravit, aby je od účinnosti uvedené novely bylo možno uvést do praxe a řádně aplikovat.
Proto tento seminář nabízí účastníkům prezentaci očekávaných změn dosavadních ustanovení zákoníku práce, a to především v těchto oblastech:
- možnosti výkonu téhož druhu práce na DPP nebo DPČ po dobu čerpání rodičovské dovolené
- zkušební doby
- pracovního poměru na dobu určitou
- zařazení zaměstnance po návratu z rodičovské dovolené na původní práci a pracoviště
- délky a běhu výpovědní doby včetně možnosti dohody o jejím prodloužení v průběhu výpovědní doby
- sloučení některých výpovědních důvodů
- odstupného
- snížení věkové hranice mladistvého zaměstnance v některých případech
- pracovní doby a doby nepřetržitého odpočinku
- mzdového a platového výměru
- výplaty mzdy nebo platu, popřípadě i v cizí měně
- prodloužení poskytování náhrady za ubytování v zahraničí v případě mateřské nebo rodičovské dovolené
- pracovních podmínek mladistvých včetně vstupních lékař. prohlídek
- jednorázové náhrady při skončení pracovního poměru z důvodu pracovního úrazu, nemoci z povolání nebo ohrožení touto nemocí
- součinnost odborové organizace k prokázání počtu členů v pracovním poměru u zaměstnavatele
- zvýšených povinností některých zaměstnanců
- vliv změny týdenní pracovní doby na průměrný výdělek a použití průměrného výdělku po skončení pracovního poměru
- Diskuze • odpovědi na dotazy
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 27. března 2025, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26440
- Stav: Připravujeme