Zdravotní pojištění pro začínající • prezenčně i on-line
Určeno pro: personalisty a mzdové účetní s malou praxí, ale i ti zkušení si přijdou na své
Cíl: na semináři získáte úplný a podrobný výklad problematiky zdravotního pojištění od základů až po složitosti. Ověříte si, zda vedete agendu zdravotního pojištění správně. Tentokrát můžete dotazy posílat předem na e-mail houdkova@anag.cz . Máte možnost získat odpovědi na řešení konkrétní situace.
Program semináře:
- nejdůležitější povinnosti zaměstnavatele ve zdravotním pojištění
- z jakého důvodu jsou ve zdravotním pojištění důležité pojmy zaměstnanec a zaměstnání
- ve kterých oblastech ovlivňuje minimální mzda placení pojistného zaměstnavatelem?
- doklady potřebné k tomu, abyste nemuseli dopočítávat pojistné do minima
- zásady platné při odvodu pojistného v návaznosti na minimální vyměřovací základ zaměstnance
- nástup zaměstnance do zaměstnání
- oznamování státních kategorií
- když zaměstnanec onemocní
- ze kterých příjmů se neplatí zdravotní pojištění?
- postupy při výkonu funkce
- mateřská a rodičovská dovolená, celodenní osobní a řádná péče, používání kódů L a T, rodičovský příspěvek
- souběh zaměstnání se samostatnou výdělečnou činností
- neplacené volno a neomluvená absence
- příjmy po skončení zaměstnání.
- souběžné příjmy ve zdravotním pojištění
- jak správně přihlašovat a odhlašovat zaměstnance u zdravotní pojišťovny
- používání vybraných kódů
- podávání Přehledu o platbě pojistného zaměstnavatele
- zásady platné ve zdravotním pojištění u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr
- sčítání příjmů u dohod
- jednodenní dohoda
- zdravotní pojištění a Evropská unie
- podmínky pro prominutí vyměřeného penále
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 12. května 2025, 9.00 - 13.00
- Variabilní symbol: 21387
- Stav: Připravujeme