Změny a novinky pro rok 2026 v účetnictví a daních • rekapitulace změn 2025
Určeno pro: účetní, daňové poradce a všechny, kdo podávají daňové přiznání
Program semináře:
změny pro rok 2026
- zrušení povinnosti auditu pro malé účetní jednotky • ale od kterého okamžiku?
- jednotné měsíční hlášení zaměstnavatelů • snížení nebo zvýšení pracnosti pro zaměstnavatele?
- zrušení srážkové daně • zjednodušení systému nebo další komplikace?
- nepřímé důsledky těchto změn pro OSVČ, statutární orgány a další osoby
- zrušení povinného užití FKSP a sociálního fondu na spoření na stáří
- zavedení povinného příspěvku šetření na stáří zaměstnavatelem
- upřesnění elektronické komunikace se správcem daně
- změny v limitech pro mikro, malou, střední a velkou účetní jednotku
- změny v dokumentech závěrky (výroční zpráva, zpráva o udržitelnosti…)
- změna ve zdanění obcí
připomenutí změn platných od roku 2024
- definice obratu
- zdanění nerealizovaných kurzových rozdílů
- příspěvky na zdravotní péči
- osvobození kryptoaktiv
- zdanění prodejů na 40 mil. Kč u nepodnikajících FO
- AML
- dohody o provedení práce
- poskytnuté dary jako odčitatelná položka
- odpisy fotovoltaických elektráren
- vrácení odpočtu DPH při nezaplacení faktury
nový zákon o účetnictví • jaké jsou vyhlídky?
jaké změny v daních z příjmů lze očekávat v následujících letech?
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 9. ledna 2026, 9.30 - 14.30
- Variabilní symbol: 21559
- Stav: Připravujeme