Powered by Smartsupp

Změny a novinky pro rok 2026 v účetnictví a daních • rekapitulace změn 2025

Určeno pro: účetní, daňové poradce a všechny, kdo podávají daňové přiznání

Program semináře:

změny pro rok 2026

  • zrušení povinnosti auditu pro malé účetní jednotky • ale od kterého okamžiku?
  • jednotné měsíční hlášení zaměstnavatelů • snížení nebo zvýšení pracnosti pro zaměstnavatele?
  • zrušení srážkové daně • zjednodušení systému nebo další komplikace?
  • nepřímé důsledky těchto změn pro OSVČ, statutární orgány a další osoby
  • zrušení povinného užití FKSP a sociálního fondu na spoření na stáří
  • zavedení povinného příspěvku šetření na stáří zaměstnavatelem
  • upřesnění elektronické komunikace se správcem daně
  • změny v limitech pro mikro, malou, střední a velkou účetní jednotku
  • změny v dokumentech závěrky (výroční zpráva, zpráva o udržitelnosti…)
  • změna ve zdanění obcí

připomenutí změn platných od roku 2024

  • definice obratu
  • zdanění nerealizovaných kurzových rozdílů
  • příspěvky na zdravotní péči
  • osvobození kryptoaktiv
  • zdanění prodejů na 40 mil. Kč u nepodnikajících FO
  • AML
  • dohody o provedení práce
  • poskytnuté dary jako odčitatelná položka
  • odpisy fotovoltaických elektráren
  • vrácení odpočtu DPH při nezaplacení faktury

nový zákon o účetnictví • jaké jsou vyhlídky?

jaké změny v daních z příjmů lze očekávat v následujících letech?

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 9. ledna 2026, 9.30 - 14.30
  • Variabilní symbol: 21559
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 690 Kč Objednat