Powered by Smartsupp

Změny předpisů pro ÚSC a příspěvkové organizace v roce 2024 a aktuality pro rok 2025 • prezenčně i on-line

Určeno pro: zaměstnance ekonomických odborů a účtáren p.o. a ÚSC, interní auditory, osoby provádějící kontroly hospodaření p.o. nebo přezkumy hospodaření obcí.

  • Příprava zákona o účetnictví a dalších souvisejících předpisů účetních i daňových - stručné informace • předpoklad účinnosti k 1.1.2027
  • Příprava zákona o řízení a kontrole veřejných financí, který by měl nahradit zákon o finanční kontrole • předpoklad účinnosti k 1.1.2027
  • Očekávaná novela zákona o DPH k 1.1.2025 – velmi významné změny týkající se i ÚSC a p.o. • nově výpočet obratu a postupy při překročení limitu • nároky na odpočet • úpravy rozpočtu
  • Výběr změn předpisů pro p.o. a ÚSC v r.2024, související daňová rizika za r. 2024 při podání přiznání k DPPO v r. 2025
  • Ostatní • DPH • Daň z příjmů fyzických osob – týkající se zaměstnanců, benefity • Daň z příjmů právnických osob – týkající se zaměstnavatele • Zákon 250/2000 Sb. • Zákon 218/2000 Sb. • Zrušení vyhlášky o FKSP a povinnost p.o. upravit vnitřní předpisy • Změny v podpoře stravování zaměstnanců • Změny související s odměnami u DPP • Spořící produkty na stáří a jejich daňová podpora
  • Změny zákona o daních z příjmů týkající se přiznání k dani z příjmů právnických osob podávaného v r. 2025 za r. 2024 – sazba daně, nerealizované KR, daňové nedaňové výdaje, mimořádné odpisy, odpisy aut M1-limity
  • Změny zákona o daních z příjmů týkající se výše dani z příjmů fyzických osob za r. 2024 • sazba daně z příjmů • změny v osvobození • změny v příjmech ze závislé činnosti • ostatní příjmy dle §10 • zrušení některých slev
  • Aktuality MFČR týkající se úlev z povinností pro postižené povodněmi 2024
  • Novela Technické vyhlášky – nový způsob komunikace s CSÚIS
  • Novela zákona o majetku ČR – snadnější převody i majetku ÚSC
  • Změny výkladů předpisů v oblasti dotací – paušální výdaje
  • Dopady zrušení Regionálních rad pro příjemce jejich dotací
  • Změny zákoníku práce i pro zaměstnance veřejné správy
  • Změny limitů pro náhrady cestovních výdajů – vliv na optimální výši stravenky i stravenkového paušálu v r. 2025
  • Nová stanoviska MFČR k účetnictví a k daním veřejné správy, k rozpočtům p.o. atd.
  • Upozornění na dříve přijaté změny účetních a daňových předpisů, které se však v praxi ÚSC a p.o. často nedodržují
  • Aktuální interpretace Národní účetní rady
  • Očekávané úpravy předpisů v souvislosti s elektronizací postupů orgánů veřejné moci
  • Zákon o Sbírce právních předpisů územních samosprávných celků – vliv na jejich účinnost
  • Zajímavé judikáty – např. k poplatku za zhodnocení st. pozemku
  • Informace o dalších změnách předpisů podle aktuálního vývoje
  • diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 27. února 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26410
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 540 Kč Objednat