Změny v dani z příjmů ze závislé činnosti v roce 2025 • příprava na roční zúčtování • prezenčně i on-line
Určeno pro: vedoucí pracovníky a mzdové účetní
Program semináře:
daň z příjmů ze závislé činnosti od ledna 2025
- pojem „zaměstnanec“ a „zaměstnavatel“ v zákoně o daních z příjmů, podstatné odlišení od terminologie v zákoníku práce
- příjmy ze závislé činnosti – rozlišení příjmů, které nejsou předmětem daně a příjmů od daně osvobozených, základ daně
- rozdíly mezi zdaněním zálohou na daň a srážkou podle zvláštní sazby daně
- příspěvky zaměstnavatele na stravování včetně nové úpravy pro bývalé zaměstnance – důchodce, postupy v praxi včetně účetních postupů
- daňové benefity jako příjmy od daně osvobozené, praktické využití u zaměstnavatelů
- změny ve výpočtu daňové povinnosti na dani z příjmů v souvislosti se změnami v dalších pracovně právních předpisech
- návaznost na změny v účasti na nemocenském pojištění zaměstnanců pracujících na DPP - úprava limitu pro výpočet daňové povinnosti a základu daně pro zdanění srážkou podle zvláštní sazby daně
- návaznost na minimální mzdu od ledna 2025 – daňové bonusy na vyživované děti
- návaznost na průměrnou mzdu pro rok 2025 – sazby daně
- další změny v zákoně o dani z příjmů od ledna 2025 z pohledu příjmů ze závislé činnosti podle aktuálního stavu legislativy
příprava na roční zúčtování záloh na daň za rok 2024
- oprávnění pro provedení ročního zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti z pohledu zaměstnavatele a zaměstnance
- změna v poskytování slev na dani v rámci ročního zúčtování oproti letům předchozím
- změny v nezdanitelné části ze základu daně za rok 2024 oproti letům předchozím
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 6. prosince 2024, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 21259
- Stav: Připravujeme