Powered by Smartsupp

Změny v roce 2024 a novinky pro rok 2025 v účetnictví a daních

Určeno pro: účetní, daňové poradce a všechny, kdo podávají daňové přiznání

Program semináře:

  • počítání obratu a změna limitů pro audit v roce 2024 a 2025
  • účtování v eurech, librách, dolarech – jaké výhody a nvýhody má přechod na účetnictví v jiné měně?
  • nezdaňování kurzových rozdílů – kdy je to výhodné a kdy nikoliv?
  • problémové oblasti zaměstnaneckých benefitů – co se vyjasnilo a čemu se raději vyhnout?
  • jak nepeněžní benefit ocenit a kolik zaměstnanci dodanit?
  • který benefit patří ještě do roku 2024 a který už do roku 2025?
  • co je náklad na vytváření pracovních podmínek (daňově uznatelný výdaj zamstnavatele osvobozený pro zamstnance) ve výkladech GFŘ?
  • ostatní příjmy fyzických osob (§ 10) – tři nová slova v zákoně, která změnila celou koncepci
  • rozsáhlé změny v osvobození příjmů fyzických osob a jak se s nimi vypořádat
  • vozidla nad 2 mil. Kč a jejich technické zhodnocení – jak počítat odpisy, jak uplatnit DPH?
  • pořízení těchto vozidel na finanční leasing, operativní leasing, sdílené pořízení
  • předváděcí vozidla a montážní vozidla nad 2 mil. kč
  • aktuální změny pro rok 2025 dle stavu legislativního procesu v termínu školení
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 15. ledna 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21305
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 590 Kč Objednat