Powered by Smartsupp

Změny ve mzdové účtárně a personální oblasti od 1.1.2025 • prezenčně i on-line

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty a ostatní zaměstnance, kteří chtějí získat ucelený přehled o změnách od 1. 1. 2025

Program semináře:

změny v pracovněprávní oblasti

  • tzv. flexinovela zákoníku práce – zákon č. 230/2024 Sb.
  • samorozvrhování pracovní doby
  • minimální mzda a její nová koncepce
  • zrušení nejnižších úrovní zaručené mzdy
  • 4 nejnižší úrovně platu – nová koncepce
  • další změny týkající se platu
  • změna - ochrana průměrného výdělku
  • dovolená - zrušena povinnost vytvářet plány dovolených
  • návrh změn v zákoníku práce od 1. 1. 2025 • zkušební doba • výpovědní doba, a další navržené změny
  • změny v zákoně o zaměstnanosti od 1. 7. 2024
  • některé oznamovací povinnosti se nově hlásí inspektorátu práce

změny v zákoně o daních z příjmů

  • použití srážkové daně u DPP do 10 999 Kč
  • použití srážkové daně u ostatních příjmů dle § 6 ZDP do výše 4 499 Kč
  • další změny v ZDP u fyzických osob
  • správné postupy při poskytování příspěvku na stravování v roce 2025
  • potvrzení o zdanitelných příjmech – účel potvrzení

změny v nemocenském pojištění a sociálním zabezpečení

  • změny v zákoně č. 187/2006 Sb.
  • nové rozhodné příjmy pro vznik účasti na NP
  • DPP od 1. 1. 2025
  • režim oznámené dohody
  • záměr uplatňovat režim oznámené dohody
  • výkaz zúčtované odměny u DPP
  • ukončení režimu oznámené dohody
  • DPP neoznámené (nejsou v prvním pořadí)
  • protinávrh již schválené úpravy
  • nové redukční hranice pro rok 2025
  • maximální vyměřovací základ v roce 2025
  • další parametrické změny týkajíc se OSVČ
  • dobrovolná účast na důchodovém pojištění
  • návrh změn v zákoně č. 187/2006 Sb.
  • elektronizace dávek nemocenského pojištění
  • vztah lékař x pacient
  • nárok na ošetřovné i u ZMR a DPP a OSVČ
  • zrušení pojmu „domácký zaměstnanec“
  • zrušení některých podmínek pro vznik nároku na dlouhodobé ošetřovné

změny ve zdravotním pojištění od 1. 1. 2025

  • změny v oznamovacích lhůtách vzniku účasti na pojištění u DPP a DPČ
  • odpočet u poživatelů invalidních důchodů v roce 2025 a podmínky pro uplatnění
  • minimální vyměřovací základ
  • odvod pojistného u OSVČ, OBZP, pojištěnci státu
  • řešení odvodu zdr. pojištění u DPP a DPČ v roce 2025

změny v oblasti srážek ze mzdy

  • změny v občanském soudním řádu od 1. 10. 2024
  • paušální náhrada nákladů při exekuci
  • výše paušální náhrady dle vyhlášky 517/2021 Sb., podmínky pro uplatnění
  • příklady na výpočet paušální náhrady, promlčení nároku na paušální náhradu
  • povinnosti zaměstnavatelů v rámci součinnosti – změna v § 34 zákona č. 120/2001 Sb., exekuční řád
  • parametrické změny v oblasti srážek ze mzdy v roce 2025
  • vyživovaná osoba a její prokazování pro účely srážek ze mzdy
  • posuzování vyživovaných dětí v souvislosti se srážkami ze mzdy včetně insolvenční srážky
  • roční zúčtování ve vztahu k exekuci na mzdu a při insolvenční srážce
  • změny insolvenčního zákona od 1. 10. 2024 z pohledu zaměstnavatele

další změny k datu konání semináře

  • vyhláška o cestovních náhradách v roce 2025
  • průměrná mzda pro účely zaměstnanosti a 4% podíl ZPS
  • odškodňování bolesti – vyhláška č. 276/2015 Sb. – výše hodnoty bolestného bodu v roce 2025

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 13. ledna 2025, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21285
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 890 Kč Objednat