Změny zákoníku práce účinné od 1. 1. 2025 • flexibilní novela zákoníku práce • vybrané problémy dovolené u dohod • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, programátory mzdových programů, vedoucí pracovníky a zaměstnance podniků, veřejných institucí a úřadů, územních samosprávných celků a všechny, kteří se zajímají o problematiku pracovního práva
Program semináře:
nejpodstatnější změny zákoníku práce účinné k 1. 1. 2025, a to například:
- nová úprava samorozvrhování pracovní doby zaměstnancem při výkonu práce na dálku či pracovišti zaměstnavatele dle § 87a ZP (obsah dohody o samorozvrhování, její skončení, záložní rozvrh pracovní doby, přechodná ustanovení)
- minimální mzda pro rok 2025, zrušení nejnižších úrovní zaručené mzdy, nový institut zaručeného platu
- změny u příplatku za práci ve ztíženém pracovním prostředí
nejdůležitější změny, které by během roku 2025 měla přinést tzv. flexibilní novela zákoníku práce (sněmovní tisk č. 775), a to například:
- změna běhu výpovědní doby a zkrácení výpovědní doby pro vybrané výpovědní důvody
- změna max. délky zkušební doby a jejího prodlužování
- sloučení výpovědních důvodů při zdravotní nezpůsobilosti zaměstnance, změny u odstupného a zavedení nové náhrady nemajetkové újmy
- nová výjimka z pravidla „třikrát a dost“ pro uzavírání pracovních poměrů na dobu určitou
- změna při návratu zaměstnance z rodičovské dovolené
- změna při doručování mzdového a platového výměru
vybrané problémy u dovolené dohodářů
- výpočet a čerpání dovolené u souběžných a navazujících pracovněprávních vztahů (pracovní poměr + DPP/DPČ; DPP + DPČ, DPP + DPP atd.)
- na co si dát pozor při výpočtu dovolené – co se (ne)započte do odpracované doby dohodáře, určení výměry dovolené
- specifika čerpání dovolené u dohod – rozvržení pracovní doby za účelem čerpání dovolené, „fiktivní“ čerpání dovolené, převod dovolené do dalšího roku atd.
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se
můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče
pro daný region -> viz sekce Kontakty
- Datum konání: 20. ledna 2025, 9.00 - 15.00
- Variabilní symbol: 21303
- Stav: Připravujeme