Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost

Autor: Jitka Vysekalová a kolektiv

  • Kód produktu: 67017
  • Nakladatelství: EDUKO nakladatelství, s.r.o.
  • Počet stran: 272
  • Vazba: brož., A5
  • ISBN: 978-80-88057-17-8
  • Datum vydání: červenec 2016
  • Běžná cena s DPH: 255 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 25 Kč
  • Vaše cena s DPH: 230 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.


Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace.

Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu.

Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti.



Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.

Chcete se na něco zeptat?