Dovolená u DPP a DPČ od 1. 1. 2024 a další změny právní úpravy dohod v zákoníku práce • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, programátory mzdových programů, vedoucí pracovníky a zaměstnance podniků, škol, veřejných institucí a úřadů, územních samosprávných celků a všechny, kteří se zajímají o problematiku pracovního práva
Program semináře:
Účastníkům semináře budou blíže představeny a vysvětleny vybrané změny zákoníku práce, jež k 1.10.2023 a k 1.1.2024 přinesla tzv. transpoziční novela zákoníku práce (zákon č. 281/2023 Sb.). Výklad se zaměří zejména na následující oblasti:
dovolená „dohodářů“, kterým nově od 1. 1. 2024 při splnění zákonných podmínek automaticky vzniká právo na dovolenou • na řadě praktických příkladů bude vysvětleno:
- jaké podmínky musí být splněny, aby „dohodáři“ vůbec vzniklo právo na dovolenou
- jak na výpočet dovolené a zjištění rozhodných veličin - co se (ne)započte do odpracované doby „dohodáře“, výměra dovolené u „dohodáře“
- čerpání dovolené a jeho specifika u dohod
- kdy lze „dohodáři“ dovolenou krátit a v jakém rozsahu
- dovolená při souběžných a navazujících pracovněprávních vztazích (pracovní poměr + DPP/DPČ; DPP + DPČ, DPP + DPP atd.) atd.
změny u dohod účinné již od 1. 10. 2023, a to např.:
- povinnost zaměstnavatele rozvrhovat „dohodářům“ pracovní dobu,
- vztažení části čtvrté ZP na dohody (odpočinky, přestávky, evidence pracovní doby atd.)
- překážky v práci u dohod
- změny v oblasti odměňování (příplatky)
- žádost o zaměstnání v pracovním poměru
- dodatečné odůvodnění výpovědi atd.
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 12. června 2024, 9.00 - 15.00
- Variabilní symbol: 21133
- Stav: Připravujeme