Marketing - cesta k trhu
Autor: Světlík Jaroslav
- Kód produktu: 45137
- Nakladatelství: Vydavatelství Aleš Čeněk, s.r.o.
- Počet stran: 344
- Vazba: A5
- ISBN: 80-86898-48-2
- Datum vydání: leden 2006
- Běžná cena s DPH: 290 Kč
- Zvýhodnění on-line: 50%
- Ušetříte: -145 Kč
- Vaše cena s DPH: 145 Kč
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.