Marketingová komunikace + CD
Autor: Miroslav Foret
- Kód produktu: 4796
- Nakladatelství: CPress
- Počet stran: 440
- Vazba: váz.
- ISBN: ISBN 80-251-1041-9
- Datum vydání: říjen 2006
- Vaše cena s DPH: 783 Kč
Publikace je určena: marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci, aby zákazníky účinně oslovili a především přesvědčili; studentům na podnikatelských a obchodních fakultách – jako první česká učebnice věnující se uceleně právě.problematice marketingové komunikace. Dozvíte se: jaké komunikační nástroje existují, jakou měrou jsou které využívány a co nám o jejich budoucnosti prozrazují dnešní trendy; jak jsou členěny tzv. sdělovací prostředky a jak má marketingový pracovník komunikovat s novináři a redaktory; co spadá pod pojem podniková identita, jakými prostředky je vyjadřována jak vám poslouží důsledně dodržovaný jednotný vizuální styl; jak pracovat s podnikovou značkou, chceme-li ji změnit či inovovat; že podniková kultura i image dokáží říci o firmě velmi mnoho a co všechno z nich může zákazník vyčíst; jaké informace o vašich zákaznících vám podají různé zdroje, jak získaná data uspořádat a co z nich lze vyčíst na jakých základech má být postaven relevantní marketingový výzkum; jak poznat, na jaké segmenty je trh členěn a jak je postupně pokrýt; jak vytvořit pro danou zákaznickou skupinu adekvátní, a proto i srozumitelné marketingové poselství; kdy využít reklamu, jak připravit a načasovat reklamní kampaň; jak účinná a přitom levná může být podpora prodeje na místě; kdy využít možností PR, sponzorství, direct marketingu ad. jakou roli hraje osobní kontakt na prodejním místě a co všechno může ovlivnit; jak má vypadat marketingová komunikace ve veřejné správě. Kniha nabízí množství příkladů a dokumentů z českého tržního prostředí, obsahuje i otázky, prostřednictvím kterých si můžete ověřit, nakolik jste problematiku pochopili a zvládli. Na CD najdete doplňující materiály ke každé z lekcí – reklamy, letáky, rozhlasové a TV spoty. Dále obsahuje praktické úkoly, které vám pomohou upevnit si nabyté znalosti.