Mgr. Lenka Přívětivá

Praxe:

Od r. 1995 pracovala na manažerských pozicích ve společnosti Eurotel Praha, kde získala praktické zkušenosti ve vedení lidí, řízení projektů, tvorbě a zavádění procesů činností v organizaci, získala ocenění prezidenta US West za práci v oblasti Customer care.
Od r. 2001 působí jako samostatná lektorka hlavně v oblasti Soft skils dovedností se zaměřením na mezilidské vztahy a komunikaci, profesionální péči o klienta.
Jako lektorka realizuje otevřené a firemní kurzy pro vzdělávací agentury, Státní i komerční instituce.

Hlavní náplně kurzů:

Péče o zákazníka, Budování vztahu s klientem, Prodejní dovednosti, Komunikační a prezentační dovednosti, Práce v Call centrech (Telemarketing, Servis, Help desk, Vymáhání pohledávek), Vedení lidí, Kurzy pro firemní školitele, Kurzy pro asistentky / recepční, Profesionální telefonování, Vedení kanceláře, Firemní korespondence, Řešení komunikačně obtížných situací, Prevence a zvládání pracovního stresu, atp.

Odborná a publikační činnost:

Pravidelné přednášky v Institutu postgraduálního vzdělávání lékařů na katedře posudkového lékařství.
Časopis Praktická personalistika (nakladatelství Anag): odborné články z oblasti praktické personalistiky, komunikací, budování vztahů.

Doklad o způsobilosti k lektorské činnosti:

VŠ diplom: studijní program Pedagogika - obor Andragogika, studijní program Specializace v pedagogice – obor Vzdělávání dospělých

Certifikáty:

Využití emoční inteligence (Pragoeduca), Tvůrčí přístupy v práci lektora (Semis), Profesionální lektor pro pokročilé (Mass)

05.05.2020 Mezigenerační vztahy a konflikty na pracovišti Připravujeme České Budějovice Detail semináře
12.05.2020 Prevence a zvládání stresu Připravujeme Plzeň Detail semináře
28.05.2020 Mezigenerační vztahy a konflikty na pracovišti Připravujeme Ústí nad Labem Detail semináře