Powered by Smartsupp

Účetnictví a daně nestátních neziskových organizací

Určeno pro: účetní, ekonomy a vedoucí pracovníky všech neziskových organizací účtujících dle vyhlášky č.504 ( spolky, nadace, nadační fondy, o.p.s., ústavy, církevní společnosti, společenství vlastníků, honební společenstva, VŠ, v.v.i., sdružení právnických osob a další )

Program semináře:

  • vedení účetnictví dle vyhlášky 504
  • základní rozdíly v účtovaní proti podnikatelským subjektům
  • názory na možnosti tvorby rezerv a opravných položek
  • povinná a nepovinná tvorba fondů
  • technické zhodnocení majetku
  • účtování dotací včetně dotací v cizích měnách
  • zveřejňování závěrky
  • úzký a široký základ daně
  • zdaňovaní přijatých darů v roce
  • odčitatelné položky NNO
  • odměňování členů orgánů nNO
  • povinnost registrace k DPH při obchodech z jiné země EU – identifikovaná osoba
  • krácení nároku na odpočet DPH
  • DPH z dotace a darů
  • diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 16. května 2024, 9.00 - 16.00
  • Variabilní symbol: 21104
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 990 Kč Objednat