Powered by Smartsupp

Pracovní nabídka

16. 12. 2020

Pro naši pražskou kancelář hledáme pracovitého a sympatického kolegu/kolegyni na pozici odborný pracovník. Ideální kandidát by měl být vstřícný, příjemný, spolehlivý, precizní a měl by mít dobré komunikační schopnosti a orientaci na potřeby zákazníka.
 
Vaše náplň práce bude spočívat ve:
- vedení firemního knihkupectví,
- vedení skladu knih prodejny,
- příjem knih do komisního prodeje,
- účtování komisí,
- agenda komisních skladů knihkupců,
- prodej knih pokladnou i na fakturu,
- vedení pokladny fyzicky i účetně organizace odborných seminářů (nejen v Praze) a on-line webinářů,
- evidence přihlášek,
- fakturace,
- příprava seminářů,
- registrace účastníků,
- příprava podkladových materiálů,
- uvádění seminářů,
- technická podpora a zajištění občerstvení,
- péče o účastníky a lektora.
 
Požadujeme:
- pokročilou znalost práce s kancelářskými programy MS Office ( Word, Excel, Powerpoint),
- znalost programu Helios a platformy ZOOM výhodou,
- min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření,
- praxi v obchodní činnosti,
- základní znalost fakturace,
- ŘP sk. B aktivně,
- ochotu k časové flexibilitě,
- orientace a praxe v oboru výhodou.
 
Nabízíme:
- různorodou a zajímavou práci ve stabilní české společnosti v centru Prahy,
- plný úvazek,
-  malý přátelský kolektiv,
- firemní benefity,
 
Nástup ihned, zástup za mateřskou dovolenou, min. 2 roky.
 
Váš profesní životopis, případně motivační dopis zasílejte na e-mail martina.kruzikova@seznam.cz.