První zkušenosti v personalistice po novele Zákoníku práce a nejčastější omyly
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní a další zájemce, kteří chtějí mít přehled o všech změnách v této oblasti
- První zkušenosti s prací na dálku po poslední právní úpravě v říjnu 2023 • práce na dálku v souvislosti s místem výkonu práce v pracovní smlouvě • jak je to s rozvrhováním pracovní doby a překážkami v práci na straně zaměstnance • práce na dálku a pružná pracovní doba • evidence pracovní doby • dohoda o práci na dálku a co by měla obsahovat • úhrada nákladů • práce na dálku v rámci DPP a DPČ a další problémy k řešení
- Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr (DPP a DPČ) po novele ZP v roce 2023 – sjednávání a limity, co se do nich počítá a co ne • nové povinnosti zaměstnavatelů • nárok na dovolenou a nač si dát pozor • přechod dovolené mezi dohodami • rozvrhování pracovní doby a předvídatelnost práce v dohodách • kdy vzniká překážka na straně zaměstnavatele a evidence pracovní doby
- Rovnoměrně rozvržená pracovní doba a její úskalí • co je to směna a jak ji určíme • práce přesčas při rovnoměrném rozvržení a její limity v souvislosti s nejčastějšími omyly a vyrovnávací období pro práci přesčas
- Pružné rozvržení pracovní doby, co to je a čím se liší od běžného rozvržení • co musí zaměstnavatel určit a kde a jak to udělat • vyrovnávací období a jeho význam • kdy se pružné rozvržení neplatní a proč • práce přesčas při pružné pracovní době • dovolená a její čerpání • nejčastější chyby zaměstnavatelů
- Závislá práce a co ji definuje a tzv. Švarc systém – jeden z nejčastějších důvodů kontroly inspektorátu práce v roce 2024
- Dohody podle konsolidačního balíčku dle aktuálního stavu
- Diskuse • odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 16. května 2024, 9.00 - 13.30
- Variabilní symbol: 26231
- Stav: Připravujeme