Powered by Smartsupp

První zkušenosti v personalistice po novele Zákoníku práce a nejčastější omyly

Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní a další zájemce, kteří chtějí mít přehled o všech změnách v této oblasti

  • První zkušenosti s prací na dálku po poslední právní úpravě v říjnu 2023 • práce na dálku v souvislosti s místem výkonu práce v pracovní smlouvě • jak je to s rozvrhováním pracovní doby a překážkami v práci na straně zaměstnance • práce na dálku a pružná pracovní doba • evidence pracovní doby • dohoda o práci na dálku a co by měla obsahovat • úhrada nákladů • práce na dálku v rámci DPP a DPČ a další problémy k řešení
  • Dohody o pracích konaných mimo pracovní poměr (DPP a DPČ) po novele ZP v roce 2023 – sjednávání a limity, co se do nich počítá a co ne • nové povinnosti zaměstnavatelů • nárok na dovolenou a nač si dát pozor • přechod dovolené mezi dohodami • rozvrhování pracovní doby a předvídatelnost práce v dohodách • kdy vzniká překážka na straně zaměstnavatele a evidence pracovní doby
  • Rovnoměrně rozvržená pracovní doba a její úskalí • co je to směna a jak ji určíme • práce přesčas při rovnoměrném rozvržení a její limity v souvislosti s nejčastějšími omyly a vyrovnávací období pro práci přesčas
  • Pružné rozvržení pracovní doby, co to je a čím se liší od běžného rozvržení • co musí zaměstnavatel určit a kde a jak to udělat • vyrovnávací období a jeho význam • kdy se pružné rozvržení neplatní a proč • práce přesčas při pružné pracovní době • dovolená a její čerpání • nejčastější chyby zaměstnavatelů
  • Závislá práce a co ji definuje a tzv. Švarc systém – jeden z nejčastějších důvodů kontroly inspektorátu práce v roce 2024
  • Dohody podle konsolidačního balíčku dle aktuálního stavu
  • Diskuse • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 30. května 2024, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 26234
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat