Powered by Smartsupp

Zaměstnanecké benefity 2024

Určeno pro: nejen účetním a mzdovým účetním, ale i těm, kteří hledají cesty jak poskytovat zaměstnancům plnění z daňového hlediska výhodnější než formou mzdy a prémií

Účastníci semináře si mohou zakoupit publikaci Zaměstnanecké benefity a obdobná plnění z hledicka daňové výhodnosti (ANAG 1/2024) se slevou 50%.

Program semináře:

jak se změnila daňová výhodnost benefitů po konsolidačním balíčku?

co přestalo být výhodné zaměstnancům poskytovat a co se naopak výhodným stalo?

na co si dát v roce 2024 pozor?

kompletní přehled možných zaměstnaneckých benefitů a rozbor daňových důsledků

  • poskytnutí hlavního jídla nebo příspěvku na něj
  • problémy okolo závodního stravování
  • občerstvení a nápoje na pracovišti
  • přechodné ubytování
  • doprava do práce a z práce
  • klasické benefity: rekreace, sport, kultura, školka, vzdělání a zdravotní služby
  • spoření na stáří
  • věcné dary
  • poskytnutí automobilu, mobilního telefonu a dalšího pro soukromé účely
  • zlepšení sociálních a pracovních podmínek
  • bezúročné půjčky
  • slevy na vlastní výrobky a služby
  • a řada dalších

financování benefitů z povinných i dobrovolných fondů (FKSP apod.) v roce 2024

diskuze a odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 14. června 2024, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 21135
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 790 Kč Objednat