Zaměstnanecké benefity 2024
Určeno pro: nejen účetním a mzdovým účetním, ale i těm, kteří hledají cesty jak poskytovat zaměstnancům plnění z daňového hlediska výhodnější než formou mzdy a prémií
Účastníci semináře si mohou zakoupit publikaci Zaměstnanecké benefity a obdobná plnění z hledicka daňové výhodnosti (ANAG 1/2024) se slevou 50%.
Program semináře:
jak se změnila daňová výhodnost benefitů po konsolidačním balíčku?
co přestalo být výhodné zaměstnancům poskytovat a co se naopak výhodným stalo?
na co si dát v roce 2024 pozor?
kompletní přehled možných zaměstnaneckých benefitů a rozbor daňových důsledků
- poskytnutí hlavního jídla nebo příspěvku na něj
- problémy okolo závodního stravování
- občerstvení a nápoje na pracovišti
- přechodné ubytování
- doprava do práce a z práce
- klasické benefity: rekreace, sport, kultura, školka, vzdělání a zdravotní služby
- spoření na stáří
- věcné dary
- poskytnutí automobilu, mobilního telefonu a dalšího pro soukromé účely
- zlepšení sociálních a pracovních podmínek
- bezúročné půjčky
- slevy na vlastní výrobky a služby
- a řada dalších
financování benefitů z povinných i dobrovolných fondů (FKSP apod.) v roce 2024
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 14. června 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 21135
- Stav: Připravujeme