Změny v nemocenském pojištění a pojistném na sociální zabezpečení u zaměstnanců činných na základě dohody o provedení práce (DPP)
Určeno pro: personalisty, mzdové účetní, vedoucí zaměstnance
Lektorky budou přednášet společně.
Program semináře:
základní informace o právní úpravě změn v sociálním pojištění u zaměstnanců činných na základě DPP
změny od 1. 7. 2024
- oznamování nástupu do zaměstnání u všech zaměstnanců na DPP - postupy u stávajících a u nových zaměstnanců
- povinnosti zaměstnavatelů, kteří zaměstnávají pouze zaměstnance na DPP, kteří nesplňující podmínky účasti na nemocenském pojištění
- oznamování skončení zaměstnání zaměstnanců na DPP
- tiskopisy a lhůty pro plnění povinností
změny od 1. 1. 2025
- podmínky účasti na nemocenském pojištění a pro placení pojistného na sociální zabezpečení u zaměstnanců v režimu oznámené DPP a u ostatních zaměstnanců na DPP
- oznamování záměru uplatňovat režim oznámené dohody
- postupy zaměstnavatele u zaměstnanců v režimu oznámené dohody
- postupy zaměstnavatele u zaměstnanců na DPP, kteří nejsou v režimu dohody
- oznamování skončení režimu oznámené dohody
- placení pojistného na sociální zabezpečení
- tiskopisy a lhůty pro plnění povinností zaměstnavateli u DPP
- služby ČSSZ pro zaměstnavatele
výklad zaměstnání malého rozsahu u DPP
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 28. května 2024, 9.00 - 13.00
- Variabilní symbol: 21145
- Stav: Připravujeme