Změny v sociálním a zdravotním pojištění u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr a zaměstnání malého rozsahu v roce 2024 a 2025 • prezenčně i on-line
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, majitelům firem a všem dalším zájemcům o tuto problematiku. Určeno pro účetní jak ve mzdové, tak i platové oblasti.
Obsah semináře: Vývoj v oblasti sociálního a zdravotního pojištění u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr a u zaměstnání malého rozsahu v roce 2024 a 2025, řešení problematických situací v teorii a praktických příkladech. Aktuální legislativa a její změny pro rok 2025.
- Zdravotní a sociální pojištění aktuálně
- Dohody o provedení práce u jednoho a více zaměstnavatelů
- Evidence DPP od 1. července 2024
- Změny v oblasti sociálního a zdravotního pojištění u DPP od roku 2025
- Odvody za zaměstnance a zaměstnavatele
- Dodatečně vyplacené odměny u běžného zaměstnání, zaměstnání malého rozsahu a DPP
- Vliv změn v oblasti sociálního pojištění na zdravotní pojištění
- Minimální vyměřovací základ zdravotního pojištění, doplatky na straně zaměstnance a zaměstnavatele
- Odvody pojištění v případě zaměstnání malého rozsahu a DPP
- Povinnosti zaměstnavatele v případě doměřování zdravotního pojištění do minima
- Změny v dani z příjmů v souvislosti se změnami v oblasti sociálního pojištění
- Stručné a přehledné příklady k jednotlivým tématům
- Aktuality ke dni konání semináře, očekávané změny v dalších oblastech v roce 2024 a 2025
- diskuze • odpovědi na dotazy
- DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
- FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 20. června 2024, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 26245
- Stav: Připravujeme