Powered by Smartsupp

Změny v sociálním a zdravotním pojištění u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr a zaměstnání malého rozsahu v roce 2024 a 2025 • prezenčně i on-line

Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, majitelům firem a všem dalším zájemcům o tuto problematiku. Určeno pro účetní jak ve mzdové, tak i platové oblasti.

Obsah semináře: Vývoj v oblasti sociálního a zdravotního pojištění u dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr a u zaměstnání malého rozsahu v roce 2024 a 2025, řešení problematických situací v teorii a praktických příkladech. Aktuální legislativa a její změny pro rok 2025.

  • Zdravotní a sociální pojištění aktuálně
  • Dohody o provedení práce u jednoho a více zaměstnavatelů
  • Evidence DPP od 1. července 2024
  • Změny v oblasti sociálního a zdravotního pojištění u DPP od roku 2025
  • Odvody za zaměstnance a zaměstnavatele
  • Dodatečně vyplacené odměny u běžného zaměstnání, zaměstnání malého rozsahu a DPP
  • Vliv změn v oblasti sociálního pojištění na zdravotní pojištění
  • Minimální vyměřovací základ zdravotního pojištění, doplatky na straně zaměstnance a zaměstnavatele
  • Odvody pojištění v případě zaměstnání malého rozsahu a DPP
  • Povinnosti zaměstnavatele v případě doměřování zdravotního pojištění do minima
  • Změny v dani z příjmů v souvislosti se změnami v oblasti sociálního pojištění
  • Stručné a přehledné příklady k jednotlivým tématům
  • Aktuality ke dni konání semináře, očekávané změny v dalších oblastech v roce 2024 a 2025
  • diskuze • odpovědi na dotazy
  • DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
  • FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání u prezence

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. 

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 20. června 2024, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 26245
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 490 Kč Objednat