Velký slovník marketingových komunikací

Autor: Olga Jurášková, Pavel Hornňák a kolektiv

  • Kód produktu: 89227
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 272
  • Vazba: váz., 17x24 cm
  • ISBN: 978-80-247-4354-7
  • Datum vydání: září 2012
  • Běžná cena s DPH: 349 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 35 Kč
  • Vaše cena s DPH: 314 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Velký slovník marketingových komunikací poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů používaných v oblasti marketingových komunikací, a to nejen jejich základních forem (reklama, podpora prodeje, direct marketing, public relations, osobní prodej), ale také základních pojmů v oblasti marketingu, výstav a veletrhů, psychologie spotřebitele a nových forem marketingových komunikací. Zejména uvedení pojmů spadajících do oblasti nových forem marketingových komunikací je výrazným přínosem slovníku, neboť tyto pojmy často nebyly v jiné odborné literatuře dosud definovány. Velký slovník marketingových komunikací je přehledným, komplexním shrnutím pojmů a odborných výrazů z oblasti marketingových komunikací a souvisejících oborů. Je určený pracovníkům v oblastí marketingu, marketingových komunikací, studentům středních a vysokých škol. Autory Velkého slovníku marketingových komunikací jsou odborníci v jednotlivých oblastech, akademičtí pracovníci a odborníci z praxe.



OBSAH:



O autorech 6

Seznam zkratek autorů 8

Úvod 9

Slovníková část A/Z 11-258

Summary 259

Seznam zkratek 259

Seznam literatury 260

Chcete se na něco zeptat?