Dlouhodobý hmotný a nehmotný majetek z účetního a daňového hlediska po změnách roku 2018

Určeno pro: všechny pracovníky účtáren, ekonomům, technikům, kteří chtějí dobře spolupracovat s účetními. • Po celou dobu semináře Vám budou k dispozici oba lektoři.

  • Majetek • daňový pohled
  • současná platná legislativa
  • rozdělení hmotného majetku dle jednotlivých kategorií
  • způsoby pořízení hmotného majetku
  • hmotný majetek vyloučený z odpisování • stanovení vstupní ceny pro účely odpisování • vztah daňových a účetních odpisů • možnosti přerušení odpisování
  • technické zhodnocení hmotného majetku a jeho odpisování • jednotlivé způsoby odpisování
  • způsoby vyřazení hmotného majetku
  • právo stavby
  • drobný hmotný majetek a jeho uplatnění do daňových výdajů
  • daňové odpisy u neziskových organizací
  • vliv dotací a darů na stanovení vstupní ceny
  • hmotný majetek ve spoluvlastnictví
  • kategorie nehmotného majetku • způsoby odpisování nehmotného majetku • technické zhodnocení nehmotného majetku • změny v novele zákona o daních z příjmů týkající se hmotného a nehmotného majetku
  • Majetek • účetní pohled
  • vymezení hmotného a nehmotného majetku • dlouhodobý, drobný, technické zhodnocení
  • definice vstupní ceny • pořizovací, reprodukční pořizovací, vlastní náklady
  • účetní odpisy • odpisový plán, způsoby odpisování, zásady pro účetní odpisování
  • operace při pořízení majetku
  • operace při pozbývání majetku
  • speciální případy
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.

Daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.

Informace

Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora, místa, data konání a eventuální zrušení semináře z organizačních důvodů. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci telefonicky, faxem, e-mailem nebo dopisem informováni.

Součástí ceny účastnického poplatku je i drobné občerstvení.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 16. listopadu 2018, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 16955
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 090 Kč Objednat