Jak COOL značky zůstavají HOT

Autor: Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer

  • Kód produktu: 5318
  • Nakladatelství: Albatros
  • Počet stran: 248
  • Vazba: brož., 16,7x22,5 cm
  • ISBN: 978-80-265-0002-5
  • Datum vydání: leden 2012
  • Vaše cena s DPH: 399 Kč
ks
    V prodeji

Generace Y, označovaná také jako „generace přelomu tisíciletí“, je zběhlejší v marketingu a kritičtější k reklamě než všechny předchozí generace. Počtem převyšuje generaci lidí ve středním věku a mnohem silněji tak ovlivňuje společnost a byznys. V publikaci Jak cool značky zůstávají hot se Joeri Van den Bergh a Mattias Behrer věnují faktorům, kterými se příslušníci generace Y řídí jako spotřebitelé, a také vhodným strategiím, jimiž mohou marketéři tuto skupinu 16–31letých oslovit. Postřehy autorů vycházejí z rozhovorů s pěti tisíci mladých z generace Y. Tento nový výzkum přináší pochopení jejich spotřebitelské psychologie a chování.



V knize Jak cool značky zůstávají hot naleznete:

• praktické rady a konkrétní tipy pro marketingové plány a kampaně zacílené na generaci Y,

• případové studie společností a značek jako Nokia, Nivea, PlayStation, Coca-Cola, H&M nebo Levi's,

• tvůrčí a účinné nápady k pozicování, rozvoji a propagaci značek cílených na jednu z nejpočetnějších a nejvlivnějších generací mezi dnešními spotřebiteli,

• rady, jak navázat kontakt s novou generací,

• inspiraci pro vývoj relevantních strategií a značek cílených na mladé.

Chcete se na něco zeptat?