Jak získat a ovlivnit téměř každého

Autor: Paul McGee

  • Kód produktu: 89473
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 200
  • Vazba: brož., 14x21 cm
  • ISBN: 978-80-247-4879-5
  • Datum vydání: říjen 2013
  • Běžná cena s DPH: 269 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 27 Kč
  • Vaše cena s DPH: 242 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? V této čtivé knížce plné rad a tipů se dozvíte, jak na to. Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu. Tato schopnost vám pomůže k postupu v práci, díky ní snáze přesvědčíte druhé o určité myšlence či nápadu a budete dobře vycházet i se členy rodiny. Ale jednání s lidmi není vždy snadné. Paul McGee vám prostřednictvím svých jednoduchých tipů a technik ukáže, proč není příjemné vystupování vždy ta nejlepší strategie, jak se naučit mluvit tak, aby vám lidé rádi naslouchali, jak motivovat ostatní k co nejlepším výkonům, proč není vždy nejlepší chovat se k lidem tak, jak chcete, aby se oni chovali k vám, či jak zajistit, aby lidé přijali vaši kritiku a nepřipadali si jako na pranýři. Kniha Jak získat a ovlivnit téměř každého chytře servíruje moudrost po špetkách a je skvělým zdrojem inspirace. Pomůže vám lépe vycházet s lidmi jak v 

osobním, tak v profesním životě. Využijte svou šanci!



OBSAH:



O autorovi 7

Proč se z jednání s lidmi dělá taková věda? 9

Uvedení do obrazu 11

Část I. Zastavte se a pochopte 23

1. Lidé se nedají opravit 25

2. Většina lidí trpí SNS 29

3. Někteří lidé jsou jako žárovky 35

4. Proč se i inteligentní lidé chovají hloupě 41

5. Děje se vám to, co tolerujete 47

6. Ponižování je pro amatéry 53

7. Příjemné vystupování není vždy nejlepší 61

8. Chcete-li si zatančit tango, potřebujete někoho do páru 67

9. Nulová investice, nulová návratnost 73

Část II. Pokračujte 81

10. Mějte reálná očekávání 83

11. Nehas, co tě nepálí 91

12. Přehodnoťte svůj přístup 95

13. Buďte ochotní se mýlit 105

14. Nechovejte se k lidem tak, jak chcete, aby se oni chovali k vám 113

15. Čtyři zásadní otázky, které si musíte položit 119

1. Co se v jeho světě děje právě teď? 121

2. Co je pro něj právě teď důležité? 121

3. Naslouchám mu, abych jej pochopil, nebo abych se mohl bránit? 122

4. Vysvětlil jsem jasně svůj úhel pohledu? 124

16. Jak zajistit, aby lidé kritiku přijali... a nepřipadali si jako na pranýři 127

17.Zjistěte, proč si stěžují 135

1. Mrzutost k některým lidem zkrátka patří 138

2. Nedostatek sebevědomí 139

3. Pocit bezpráví 140

18.Jak v lidech vypěstovat pocit výjimečnosti, část první 143

1. Sloužit 145

2. Přistupovat ke každému individuálně 147

3. Efektivně povzbuzovat 149

19. Jak v lidech vypěstovat pocit výjimečnosti, část druhá 153

4. Ctít druhé 154

5. Intenzivní zájem 156

6. Adekvátní ocenění 158

7. Lépe naslouchat 160

20. Jak lidem zvednout náladu, když se cítí mizerně 163

1. Necítit se dobře je v pořádku 164

2. Přehodnoťte neúspěch 165

3. Hledejte pozitiva 166

4. Vyhledávejte rychlá vítězství 167

5. Změňte místo 169

21. Naučte se mluvit tak, aby vám lidé naslouchali 171

1. Utápíte se v podrobnostech 172

2. Posluchači se s vaším sdělením nedokážou ztotožnit 174

3. Soustředíte se na fakta a zapomínáte na pocity 174

Teď je řada na vás 183

Jak si získat úspěch u lidí 188

Další doporučená literatura 191

Paul může přijet i do vaší firmy 192

Chcete se na něco zeptat?