Management zákaznických řešení - Jak efektivně tvořit a spravovat individualizovaná řešení zákaznických potřeb

Autor: Vít Chlebovský

  • Kód produktu: 92120
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 128
  • Vazba: brož., 16,7x24 cm
  • ISBN: 978-80-271-0559-5
  • Datum vydání: květen 2017
  • Běžná cena s DPH: 249 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 25 Kč
  • Vaše cena s DPH: 224 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Na trhu ojedinělá publikace se zabývá problematikou Customer Solutions Managementu (CSM) neboli managementu zákaznických řešení. Jde o komplexní pojetí péče o zákazníky, které má za cíl efektivní tvorbu a správu individualizovaných řešení zákaznických potřeb. Oproti úzkému marketingovému pohledu řízení vztahů se zákazníky (CRM) je CSM rozšířeno na komplexní pojetí, které propojuje tržní a zákaznickou orientaci, projektový a produktový management a engineering v jeden funkční celek, směřující k efektivní tvorbě individualizovaných zákaznických řešení.

Zkušený autor přináší doporučení a postupy, jak funkční a efektivní systém CSM ve firmě připravit, oživit a udržovat. Problematiku prezentuje na řadě případových studií z reálných firem. Kniha je zaměřená zejména na segment B2B, nicméně vzhledem k předpokladům vycházejícím z konceptu Průmyslu 4.0 najdou uvedené postupy a principy uplatnění i ve firmách cílících na spotřebitelské trhy.

Chcete se na něco zeptat?