Nástroje posilování vztahů se zákazníky na B2B trhu

Autor: Hana Lošťáková a kolektiv

  • Kód produktu: 92143
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 320
  • Vazba: brož., 16x23,5 cm
  • ISBN: 978-80-271-0419-2
  • Datum vydání: červen 2017
  • Běžná cena s DPH: 399 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: 40 Kč
  • Vaše cena s DPH: 359 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Zkušení autoři se v této publikaci komplexně věnují nástrojům posilování vztahů se zákazníky na B2B trzích. Seznamují čtenáře s novodobým pojetím marketingu, marketingem vztahů, jeho základními rysy, principy, fázemi a vývojovými trendy.



Kniha srozumitelně předkládá výsledky primárních výzkumů zaměřených na studium prospěšnosti jednotlivých nástrojů posilování vzájemných vztahů mezi dodavateli a jejich zákazníky u produktů určených pro výrobní spotřebu. Zabývá se rovněž podstatou a metodikou měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků jako pozitivními důsledky posilování vztahů se zákazníky.



Kniha je inspirací pro teorii i praxi a zároveň slouží v současně silně konkurenčním prostředí jako podnět ke změnám v podnikatelských přístupech manažerů operujících na B2B trzích.

Chcete se na něco zeptat?