Reklama - Jak dělat reklamu (4. akt. a dop. vyd.)

Autor: Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš

  • Kód produktu: 92309
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 232
  • Vazba: brož., 16,7x24 cm
  • ISBN: 978-80-247-5865-7
  • Datum vydání: srpen 2018
  • Běžná cena s DPH: 299 Kč
  • Sleva: 10%
  • Ušetříte: -30 Kč
  • Vaše cena s DPH: 269 Kč
ks
    Sleva
    V prodeji

Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy.

Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo.

Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci.

V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy. 

 

Chcete se na něco zeptat?