Účetnictví příspěvkových organizací pro začátečníky • čtyřdenní seminář

Určeno pro: začínající účetní nebo účetní s malou praxí, které účtují příspěvkové organizace (nebo jejich účetnictví kontrolují). Předpokladem je znalost podvojného účetnictví. Seminář je určen pro omezený počet účastníků.

Seminář se koná ve dnech 5.9., 6.9., 11.9. a 18.9.2018 od 9.00 – 15.30 hod.

Účastníci semináře dostanou publikaci Praktický průvodce účtováním příspěvkových organizací a ukázkové číslo časopisu Účetní a daně.

1. den • 5.září 2018 • přednáší Ing. Marcela Pardovská

  • Právní rámec příspěvkových organizací
  • Základní dokumenty, zřizovací listiny
  • Základní účetní operace – účtování o nákladech a výnosech
    nákup materiálu, nákup služeb, mzdové náklady, tržby za prodej výrobků, zboží a služeb, časové rozlišení

2. den • 6.září 2018 • přednáší Ing. Marcela Pardovská

  • Základní evidence a kontrolní mechanismy
    zásoby a skladová evidence, pokladna a pokladní kniha, ceniny a evidence cenin, pohledávky a správa pohledávek, majetek a evidence majetku
  • Základní operace – účtování o dlouhodobém majetku a zásobách
    zásoby - účtování způsobem A, zásoby - účtování způsobem B, prodej zásob, inventarizační rozdíly, členění dlouhodobého majetku v rozvaze, účtování o drobném dlouhodobém majetku

3. den • 11. září 2018 • přednáší Mgr. et Mgr. Karla MADEROVÁ VOLTNEROVÁ

  • Hospodaření příspěvkových organizací
    dotace, příspěvky, granty, peněžní fondy - jejich tvorba a čerpání, rezervní fond, fond investic, fond odměn, FKSP
  • Rozpočet a střednědobý výhled
  • Účtování o dlouhodobém majetku a fondech
    pořízení, odepisování, vyřazení dlouhodobého majetku, tvorba čerpání rezervního fondu, tvorba a čerpání fondu investic, tvorba a čerpání fondu odměn, tvorba a čerpání FKSP

4. den • 18. září 2018 • přednáší Mgr. et Mgr. Karla MADEROVÁ VOLTNEROVÁ

  • Účtování o transferech
    provozní transfery bez vypořádání, provozní transfery s vypořádáním, investiční transfery bez vypořádání, investiční transfery s vypořádáním
  • Inventarizace a finanční kontrola
    inventarizace podle vyhlášky 270/2010 Sb., o inventarizaci majetku a závazků, předběžná, průběžná a následná kontrola podle zákona č. 320/2001 Sb. o finanční kontrole

Přihláška

Závaznou přihlášku odešlete nejpozději tři pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - houdkova@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - valentova@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.

Daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.

Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 5. září 2018, 9.00 - 15.30
  • Variabilní symbol: 15288
  • Stav: Připravujeme
Cena: 8 690 Kč Objednat