Všichni marketéři jsou lháři
Autor: Seth Godin
- Kód produktu: 6168
- Nakladatelství: Management Press
- Počet stran: 187
- Vazba: brož.
- ISBN: 80-7261-51-8
- Datum vydání: říjen 2006
- Vaše cena s DPH: 298 Kč
Pozoruhodně provokativní i konstruktivní novinka úspěšného amerického marketéra a autora několika dalších marketingových bestsellerů podtrhuje, že ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), stojí o příběh, jemuž by mohli věřit. Úspěšní marketéři nehovoří o vlastnostech a přednostech svých produktů - vyprávějí příběhy, které chceme slyšet, s nimiž se ztotožňujeme a které pak rádi či s nadšením sdílíme se svými přáteli a známými a jež se jako myšlenkový virus šíří dál. Praktická, inspirativní a čtivá kniha pro marketéry, kteří chtějí dávat lidem to, co lidé skutečně chtějí, obsahuje i důležité poučení o tom, v čem se liší věrohodné (a úspěšné) příběhy od těch nevěrohodných (a neúspěšných). Překlad z angličtiny Irena Grusová.