Všichni marketéři jsou lháři

Autor: Seth Godin

  • Kód produktu: 6168
  • Nakladatelství: Management Press
  • Počet stran: 187
  • Vazba: brož.
  • ISBN: 80-7261-51-8
  • Datum vydání: říjen 2006
  • Vaše cena s DPH: 298 Kč
ks
    V prodeji
Pozoruhodně provokativní i konstruktivní novinka úspěšného amerického marketéra a autora několika dalších marketingových bestsellerů podtrhuje, že ve světě, v němž spotřebitelé mají nekonečnou možnost výběru (a na vybírání nemají čas!), stojí o příběh, jemuž by mohli věřit. Úspěšní marketéři nehovoří o vlastnostech a přednostech svých produktů - vyprávějí příběhy, které chceme slyšet, s nimiž se ztotožňujeme a které pak rádi či s nadšením sdílíme se svými přáteli a známými a jež se jako myšlenkový virus šíří dál. Praktická, inspirativní a čtivá kniha pro marketéry, kteří chtějí dávat lidem to, co lidé skutečně chtějí, obsahuje i důležité poučení o tom, v čem se liší věrohodné (a úspěšné) příběhy od těch nevěrohodných (a neúspěšných). Překlad z angličtiny Irena Grusová.

Chcete se na něco zeptat?