Zákaznická věrnost

Autor: Ed Horrel

  • Kód produktu: 4957
  • Nakladatelství: CPress
  • Počet stran: 152
  • Vazba: brož., B5
  • ISBN: ISBN 978-80-251-1905-1
  • Datum vydání: únor 2008
  • Vaše cena s DPH: 269 Kč
ks
    V prodeji
Jak jednáte se svými zaměstnanci, tak budou oni jednat s vašimi zákazníky. Vaše společnost může vlastnit inovační marketinkovou strategii, poutavou reklamu a skvělé produkty za dobrou cenu, ale pokud necítíte závazek ke svým zaměstnancům, nebudou oni cítit závazky k vašim zákazníkům… A vaši zákazníci tedy nebudou cítit žádné závazky vůči vám a při první příležitosti skončí u konkurence. Kniha Zákaznická věrnost vám pomůže tento kruh lhostejnosti a průměrnosti přerušit a uvědomit si důležité spojení mezi budováním dlouhotrvající zákaznické věrnosti a vytvářením kultury vlídnosti a ohleduplnosti v celé společnosti. V knize najdete: -inspiraci pro kteroukoliv společnost, která si chce naklonit zákazníky a udržet si je po celou dobu své existence-doporučení, jak zkvalitnit služby zákazníkům-zásady, které je vhodné uplatňovat vůči vlastním zaměstnancům-příklady ze života, kterým se podařilo získat věrnost mnoha zákazníků (The Ritz-Carlton, FedEx, L. L. Bean, Chick-fil-A, Nordstrom a další)

Chcete se na něco zeptat?