Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení
Autor: Jan Šíma
- Kód produktu: 64079
- Nakladatelství: Karolinum
- Počet stran: 122
- Vazba: brož., A5
- ISBN: 978-80-246-3326-8
- Datum vydání: červen 2016
- Běžná cena s DPH: 180 Kč
- Zvýhodnění on-line: 12%
- Ušetříte: -22 Kč
- Vaše cena s DPH: 158 Kč
Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící provázaný celek seznamují čtenáře s teoretickými východisky i s praktickým pohledem umožňujícím vztáhnout teoretické poznatky ke konkrétním situacím v prostředí sportovních zařízení. Kniha nabízí nejen teoretické zázemí, ale i případovou studii, která ukazuje využití jedné z prezentovaných metod a také návod k interpretaci a analýze získaných výsledků s možností aplikace a rozšíření na konkrétní podmínky v oblasti sportu. Je tak užitečnou příručkou pro ty, kdo se chtějí lépe orientovat v oblasti marketingu sportovních zařízení, kdo chtějí zjistit, jak kvalitní služby nabízejí, nebo jen nabízené služby lépe cílit.