Cestovní náhrady • zaúčtování • daňové důsledky • prezenčně i on-line
Určeno pro: mírně pokročilé a pokročilé účetní, kteři zpracovávají účetní operace ve vztahu ke služebním cestám
Účastníci semináře dostanou publikaci Cestovní náhrady v příkladech 2022
Program semináře:
- předpisy vztahující se k cestovním náhradám
- složky cestovních náhrad
- výpočet tuzemského i zahraničního stravného a kapesného
- náhrady za použití vlastního vozidla
- posuzování dalších výdajů v souvislosti s pracovními cestami
- zahájení a ukončení pracovní cesty
- cestovní náhrady při cestách z domova na pracoviště
- poskytování záloh na pracovní cesty v hotovosti, platební kartou
- použití vlastní platební karty zaměstnance
- problematika směny dalších měn u zahraničních služebních cest (ve kterých nebyla vyplacena záloha)
- problematika vracení zbylých zahraničních měn a účtování měn, u kterých ČNB nevyhlašuje kurs
- použití kursů měn při zaúčtování cestovních náhrad
- pracovní cesty statutárních a dalších orgánů neziskových organizací
- daňová uznatelnost a dodaňování nadlimitních cestovních náhrad
- cestovní náhrady a možnost uplatnění DPH
- důsledky pracovních cest pro silniční daň
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 9. června 2022, 9.00 - 14.00
- Variabilní symbol: 19533
- Stav: Připravujeme