Konec marketingu, jak jsme jej doposud znali
Autor: Sergio Zyman
- Kód produktu: 6148
- Nakladatelství: Management Press
- Počet stran: 214
- Vazba: váz.
- ISBN: ISBN 80-7261-134-8
- Datum vydání: září 2005
- Vaše cena s DPH: 361 Kč
Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční voodoo marketing – marketing, jak jsme jej dosud znali – nezabírá a je mrtev a jak dělat marketing, který prodává. Zapomeňte na budování image, upevňování vztahů a důvěrné poznání – nejde o to, aby zákazníci vaše produkty milovali, ale aby je kupovali! Po Zymanově loňském Konci reklamy... tak přichází další skvělá a strhující lekce účinného marketingu.