Marketing očima světových marketing manažerů
Autor: Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
- Kód produktu: 4819
- Nakladatelství: CPress
- Počet stran: 574
- Vazba: váz., A4
- ISBN: 80-251-1273-x
- Datum vydání: listopad 2006
- Vaše cena s DPH: 1 100 Kč
V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů; pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici. V knize se dozvíte: co je hodnota a co předmět marketingu; jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování; jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí; čím se vyznačuje globální marketing; která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi; proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat; jak a proč nakupují organizace; co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky; jak vyvíjet nové produkty že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější; čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty; jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka; v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing; co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky; proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový; jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.