Nemocenské pojištění a pojistné 2023 • Důchodové pojištění a ELDP 2023
Určeno pro: mzdové účetní, personalisty, pracovníky PaM. Lektorky budou témata přednášet postupně.
Program semináře:
Nemocenské pojištění a pojistné 2023 • 9.00 - 11.30 • přednáší Martina Huřťáková
změny trvalého charakteru, které nastaly (popř. nastanou) v průběhu roku 2023 v sociálním a nemocenském pojištění
- eNeschopenka, eKaranténa, Izolace, vč. navazování jednotlivých sociálních událostí a povinností zaměstnavatele od 1. 12. 2022
- otcovská při úmrtí dítěte od 1.12.2022
změny v oblasti sociálního a nemocenského pojištění, ke kterým dojde od 1.1 2023
- výše redukčních hranic
- maximálního vyměřovacího základu
- dalších ukazatelů pro rok 2023
- sazby pojistného, vč. navrhované změny u zdravotnických záchranářů
- navýšení rozhodného příjmu od 1.1.2023
sleva na pojistném od 1.2.2023
novinky v eSlužbách pro zaměstnavatele na ePortálu ČSSZ
refundace náhrady mzdy či platu za pracovní volno související s akcí pro děti a mládež – vysvětlení některých právních pojmů
výkon branné povinnosti a sociální pojištění
účast na NP členů okrskových volebních komisí
tiskopisy
- ONZ – návrh zákona na evidování osob s dočasnou ochranou
- NEMPRI – určování rozhodného období
diskuze, odpovědi na dotazy
Důchodové pojištění a ELDP 2023 • 12.00 - 14.30 • přednáší Jana Dorčáková
doby pojištění a náhradní doby pojištění
druhy důchodů a jejich výše
náhradní doby pojištění
výchovné od 1.1.2023
výpočet starobního důchodu v roce 2022 a v roce 2023
příklady vyplňování ELDP
- rozhodný příjem pro účast na pojištění v roce 2023
- dohody o pracovní činnosti a dohody o provedení práce
archivační lhůty
ohlašovací povinnosti zaměstnavatelů
prokazování neevidovaných dob v evidenci ČSSZ
používané tiskopisy
diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 14. dubna 2023, 9.00 - 14.30
- Variabilní symbol: 19769
- Stav: Připravujeme