ON-LINE webinář Aktuálně ke zdaňování mezd v roce 2020/2021 a problematika ročního zúčtování za rok 2020

Určeno pro: vedoucí pracovníky, mzdové účetní a všem, kteří se chtějí seznámit s aktuálnám stavem v této oblasti

PROGRAM semináře: (může dojít k jeho úpravě v důsledku změn legislativy v závěru roku)

  • Daňové předpisy platné v roce 2020 a předpokládané změny 2021
  • Aktuální informace z oblasti zdaňování mezd
  • Podmínky podmiňující zdanění příjmů ze závislé činnosti zálohovou nebo srážkovou daní
  • Podrobný výklad k daňovému zvýhodnění na vyživované děti v závislosti na jejich věku, zdravotnímu stavu, typu a způsobu studia
  • Soustavná příprava na budoucí povolání
  • Přehled o slevách na dani a odpočtech ze základu daně v průběhu roku a po jeho skončení
  • Povinné průkazy pro uplatnění daňových slev a odpočtů ze základu daně
  • Problematika ročního zúčtování za rok 2020 včetně konkrétního příkladu
  • Kdy lze provést zaměstnancům roční zúčtování a kdy je povinné daňové přiznání
  • Povinnosti plátců vůči správci daně a zaměstnancům • přehled tiskopisů • termíny
  • Nedostatky zjišťované při kontrolách správců daní a jejich náprava
  • dotazy můžete posílat přes chat

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Město a místo konání: Internet O - ON-LINE webinář
  • Datum konání: 10. prosince 2020, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 22956
  • Stav: Připravujeme
Cena: 1 890 Kč Objednat