ON-LINE webinář Kratší pracovní doba aneb vše o částečných úvazcích

Určen pro: personalisty, mzdové účetní, vedoucí pracovníky

Webinář je interaktivní, budete potřebovat mikrofon a webkameru (webkamera není podmínkou).

Cíl: seminář je zaměřen na problematiku kratší pracovní doby, tedy tzv. částečných nebo někdy též zkrácených úvazků. Tyto flexibilní formy zaměstnávání jsou zejména v poslední době velmi populární a jejich význam při očekávaném propouštění zaměstnanců spíše poroste, avšak v praxi přináší mnoho výkladových otázek. Seminář proto bude věnován všem otázkám spojeným s kratšími pracovními úvazky od jejich sjednání, pracovní dobu, odměňování, cestovní náhrady atd.

Program semináře:

způsob sjednání kratší pracovní doby

  • výklad ustanovení § 80 zákoníku práce
  • skupiny zaměstnanců oprávněné požadovat kratší pracovní dobu a vážné provozní důvody na straně zaměstnavatele
  • jak se postavit k požadavku na kratší pracovní dobu vyjádřenému v lékařském posudku

vznik a skončení pracovního poměru při kratší pracovní době

  • více částečných úvazků u jednoho zaměstnavatele
  • souběžné pracovní poměry
  • zkušební doba a doba určitá při souběžných pracovních poměrech
  • důsledky souběžných pracovních poměrů
  • důsledky jednoho pracovního poměru s více druhy práce
  • vliv kratší pracovní doby na organizační změny u zaměstnavatele

pracovní doba a doba odpočinku při kratší pracovní době

  • možnost výkonu práce nad úvazek
  • povaha práce nad úvazek z pohledu délky směny
  • možnost výkonu nařízené a dohodnuté práce přesčas
  • délka týdenní kratší pracovní doby při vymezení kratší pracovní doby procenty „úvazku“
  • vliv zkrácení stanovené pracovní doby na délku týdenní kratší pracovní doby

odměňování při kratší pracovní době

  • vliv kratší pracovní doby na mzdu sjednanou, stanovenou či určenou
  • možnost sjednání mzdy s přihlédnutím k práci přesčas při kratší pracovní době
  • vliv kratší pracovní doby na zaměstnance odměňované platem
  • výpočet průměrného výdělku a průměrného měsíčního výdělku a jeho dopady na odstupné, podporu v nezaměstnanosti a další nároky

pracovní cesty a cestovní náhrady při kratší pracovní době

  • vliv kratší pracovní doby na možnost plánování delší pracovní cesty
  • posuzování nároků na stravné a jiných práv zaměstnance při pracovní cestě při kratší pracovní době

překážky v práci při kratší pracovní době

  • vliv kratší pracovní doby na rozsah pracovního volna
  • možnost práce na kratší pracovní dobu při mateřské nebo rodičovské dovolené

dovolená při kratší pracovní době

  • výpočet nároku
  • vliv změn rozsahu či rozvržení pracovní doby v průběhu roku na nárok na dovolenou
  • čerpání dovolené při kratší pracovní době a poskytování náhrady mzdy

náhrada škody při kratší pracovní době

  • výše požadované náhrady škody z hlediska průměrného měsíčního výdělku a z hlediska dosažené mzdy

další otázky spojené s kratší pracovní dobou

  • význam délky kratší pracovní doby při posuzování dosažení počtu zaměstnanců
  • výhody a nevýhody kratší pracovní doby v porovnání s DPP a DPČ
  • sdílené pracovní místo (job sharing)

diskuse • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

Město a místo konání: Internet - ON-LINE webinář
  • Datum konání: 21. dubna 2021, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 19269
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 190 Kč Objednat