Pokladna • její vedení a další souvislosti s pokladní činností • aktuálně

Určeno pro: pracovníky zodpovědné za vedení a účtování pokladen, přijímající tržby v hotovosti, pro vedoucí pracovníky a účetní všech typů organizací

  • pracovní postupy • pokladních, účetních, asistentek, sekretářek a všech, kteří pracují s penězi a ceninami • pravidla pro činnost pokladny • přehled platné legislativy • vybraná ustanovení zákona o účetnictví, DPH a dalších právních předpisů, které je nutno znát
  • vedení pokladny a pokladní knihy • pokladní operace • práva a povinnosti pokladních pracovníků • hmotná odpovědnost • účetní operace • provozní zálohy • stálé zálohy • vyúčtování záloh • inventarizace pokladny, manka a schodek pokladny
  • vazba pokladny na mzdovou a finanční účtárnu na vyúčtování pracovních cest • ceniny
  • smlouva o hmotné odpovědnosti
  • vnitropodnikové směrnice vztahující se k pokladním činnostem
  • operace s platebními kartami a šeky • cizí měny • kursy a přepočty • kursové rozdíly
  • smlouva o hmotné odpovědnosti
  • zabezpečení a vybavení pracoviště pro činnost pokladních pracovníků
  • nejčastější chyby a problémy v pokladních činnostech
  • praktické činnosti • vymezení základních pravidel vedení pokladní hotovosti a cenin • vedení pokladních knih a evidencí cenin • přijímání úhrad prostřednictvím platebních karet a šeků
  • nutné náležitosti pokladních dokladů příjímaných i vydávaných • co musíme kontrolovat a co musí doklad obsahovat, aby byl platným
  • nové pokladní doklady podle zákona o EET • bloky účtenek • stav ke dni konání semináře
  • pokladní doklady a jejich promítnutí do Kontrolního hlášení DPH
  • zákon o omezení výše hotovostních plateb
  • valutová pokladna • správné vedení pokladny v cizích měnách • evidence měn • použití kurzů • výpočet kursových rozdílů • oceňování a účtování operací ve valutové a šekové pokladně
  • inventarizacepokladny a cenin • správný postup dle platné legislativy • novelizované postupy a změny v inventarizaci
  • platební karty • vazba na pokladnu, na účtárnu • příklady, správné postupy • platby platebními kartami • účtování přijatých úhrad formou platebních karet - správný postup
  • stravenky, poukázky • doklady v běžné činnosti pokladní nebo hospodářky
  • archivace • správné postupy a jak dlouho musíme doklady uchovávat
  • ochrana a zabezpečení průkaznosti dokladů • potvrzení a prohlášení
  • pracovní činnosti na pokladně v souvislosti s ochranou osobních údajů - GDPR
  • zákon č. 370/2017 Sb., o platebním styku • využití jedné aplikace (internetové, nebo mobilní) pro více účtů • snížení limitů pro neautorizované transakce při ztrátě platební karty • nové podmínky blokace prostředků na účtu
  • praktické příklady z praxe na celou problematiku
  • diskuze • odpovědi na dotazy

Pokyny pro semináře

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.


Pokyny pro videosemináře

Objednávka

Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury. V případě, že provádíte platbu za více videoseminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem dle PSČ sídla organizace objednatele: pro PSČ 100 00 – 459 99 praha@anag.cz / tel. 222 519 092, pro PSČ 460 00 – 799 99 seminare@anag.cz / tel. 585 757 421).

Faktura - daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce

Informace

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 29. května 2020, 9.00 - 13.30
  • Variabilní symbol: 22706
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 190 Kč Objednat