Pracovní doba • její právní a mzdové souvislosti
Určeno pro: personalisty a mzdové účetní
Program semináře:
- základní povinnosti zaměstnavatelů u pracovní doby, vymezení pojmů
- stanovená a kratší pracovní doba
- hlavní chyby zaměstnavatelů, vztah kalendářního měsíce a pracovní doby
- způsoby rozvržení pracovní doby – postup a chyby u nerovnoměrného rozvržení, pružné rozvržení a konto pracovní doby
- postup při zpracování rozvrhu a jeho změnách
- co sjednávat v pracovní smlouvě a informace zaměstnancům
- co vše naplňuje pracovní dobu (§ 348 ZP), překážky v práci a pracovní doba
- nová právní úprava částečné práce (novela zákona o zaměstnanosti)
- práce přesčas, její správné a nesprávné posuzování, časové limity, její odměňování
- souvislost mezi pracovní dobou a dovolenou od 1.1.2021
- bližší podmínky práva na dovolenou, její výpočet v hodinách a při změně pracovní doby a při překážkách v práci
- nová pravidla pro čerpání dovolené ve směnách a v hodinách, čerpání ve svátek
- přestávky v práci, bezpečnostní přestávky
- nepřetržité odpočinky mezi směnami a v týdnu, práce v dny pracovního klidu
- práce mimo pracoviště (home office)
- pracovní doba na pracovní cestě
- evidence odpracované doby a obvyklé chyby, nepřípustnost zaokrouhlování a tzv. trestných minut
- práce ve svátek a tzv. placený svátek, práce v noci a mzda a plat za ni a za práci v sobotu a neděli
- sdílené pracovní místo (novela ZP)
- pracovní doba u dohod (DPP, DPČ) a tzv. práce na zavolanou u nich
- pracovní doba pro průměrný výdělek
- hrozba sankcí od inspekce práce
- diskuze a odpovědi na dotazy
Pokyny pro semináře
Přihláška
Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané semináře provádějte až na základě faktury - daňového dokladu, který obdržíte na semináři nebo zaslaného po konání semináře na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Variabilním symbolem bude číslo zaslané faktury. V případě potřeby si vyžádejte zálohovou fakturu. Platbu v hotovosti uveďte do Poznámky.
Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.
Pokyny pro videosemináře
Objednávka
Po objednání videosemináře běžným způsobem přes webové stránky v sekci VIDEOSEMINÁŘE Vám zašleme odkaz s pokyny, kde se k videosemináři zaregistrujete a spustíte jej, zároveň Vám také zašleme e-mailem a fakturu. Doručení objednávky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.
Úhrada
Platbu za objednané videosemináře poukažte obratem - převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zaslané faktury.
Faktura - daňový doklad
Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den přijetí platby nebo poskytnutí služby. Fakturu - daňový doklad obdrží každý účastník semináře, u videoseminářů e-mailem na adresu uvedenou v objednávce
Informace
Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci e-mailem informováni.
Dotazy
S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.Kontakt na technickou podporu k videoseminářům - bursa@anag.cz / tel. +420 585 757 440
- Datum konání: 19. října 2022, 9.00 - 14.30
- Variabilní symbol: 19600
- Stav: Připravujeme