Pravidlo žádných pravidel - Převratná firemní kultura, díky níž Netflix dobyl svět

Autor: Erin Meyer, Reed Hastings

  • Kód produktu: 64700
  • Nakladatelství: Jan Melvil Publishing
  • Počet stran: 312
  • Vazba: váz., 15 x 21,2 cm
  • ISBN: 978-80-7555-113-9
  • Datum vydání: leden 2021
  • Běžná cena s DPH: 389 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -39 Kč
  • Vaše cena s DPH: 350 Kč
ks
    V prodeji

Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky.

Netflix představuje jeden z největších byznysovy´ch úspěchů historie. Jeho nevídaná firemní pravidla však nepřišla až se slávou a miliardovy´mi tržbami. Naopak, například pravidlo „plaťte nejlépe na trhu“ Netflix zavedl během finanční krize, kdy mu hrozil krach. Tehdy jeho CEO Reed Hastings pochopil, že jeden drahy´, špičkovy´ zaměstnanec nahradí několik průměrny´ch, a ušetří tak náklady.

Tato manažerská příručka pro 21. století ukazuje novou cestu, jak vést firmu v rychle se měnícím světě. Každy´, kdo nechce dopadnout jako Kodak nebo Nokia a kdo usiluje o vysokou produktivitu či inovativnost, v ní najde jasny´ a konkrétní návod, jak toho docílit.

Chcete se na něco zeptat?