Reklama, propagace a marketingová komunikace
Autor: Kenneth E. Clow, Donald Baack
- Kód produktu: 5003
- Nakladatelství: CPress
- Počet stran: 484
- Vazba: váz. 21x 28,5 cm
- ISBN: 978-80-251-1769-9
- Datum vydání: listopad 2008
- Vaše cena s DPH: 1 399 Kč
Čím je kniha přínosná? Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a marketingové komunikace je vytvořit jednolitý a jasný hlas, dobře slyšitelný v hluku mnoha protichůdných reklamních a marketingových taktik. Splnit tento úkol znamená spojit dohromady všechny aspekty firemního marketingového úsilí a zaměřit se na jediné sdělení.