Firemní porady • 5 kroků jak poradu připravit • 8 zásad jak poradu vést • 7 tipů jak z lidí dostat maximum

Určeno pro: seminář je vhodný pro každého, kdo porady pořádá, nebo se jich pravidelně účastní, tedy personalisty, účetní, mzdové účetní, asistentky, daňové poradce, úředníky státní správy, techniky, vedoucí pracovníky, vedoucí výroby, mistry ...

Cíl: pořádáte firemní porady, nebo se jich účastníte a máte pocit, že Vám nepřináší výsledek, který potřebujete? Program porady se pravidelně nenaplňuje a z účastníků nedokážete dostat maximum? Účastníci neberou porady dostatečně vážně, nechodí včas, vytváří konflikty, nemluví k věci, neumí dosáhnout shody a odchází často s pocitem promrhaného času? Pokud s tím chcete něco udělat, tak to je tento kurz přesně pro Vás! Toto školení je zaměřeno na zvládání porad na týmové i firemní úrovni. Lektor rozebírá konkrétní kroky pro jejich přípravu, metody pro vedení samotného průběhu a také rady na zvládání komunikace mezi účastníky a řešení sporů. Vždyť firemní porady jsou jedním z nejužitečnějších nástrojů ke zvýšení produktivity a stmelení týmu!

Na semináři se naučíte:

  • jak připravit poradu, aby z ní měl každý účastník prospěch a dobrý pocit
  • jak zvládat průběh porady, aby se neplýtvalo časem a dosahovalo závěrů
  • jak zvládat konflikty, komunikovat na poradách a dostat z účastníků maximum

Program semináře:

1. blok: Před poradou

  • nejčastější chyby při organizování porad
  • stanovení účelu porady
  • příprava projednávaných bodů
  • využívání myšlenkových map
  • nastavení pravidel
  • výběr účastníků
  • stanovení časové dotace

2. blok: Průběh porady

  • nejčastější chyby v průběhu porady
  • příprava řeči v paměťovém paláci
  • zahajovací rituál
  • rozdělení rolí
  • zásady projednávání a přijímání rozhodnutí
  • pořizování zápisu
  • získávání zpětné vazby

3. blok: Komunikace a tipy ke zefektivnění porad

  • nejčastější chyby samotných účastníků
  • komunikace a řešení konfliktů
  • tipy ke zefektivnění porad

diskuze • odpovědi na dotazy

Přihláška

Vyplněnou závaznou přihlášku odešlete nejpozději 3 pracovní dny před datem konání semináře. Po tomto termínu je možno se přihlásit pouze po telefonické domluvě. Evidence přihlášek probíhá podle data doručení. Doručení přihlášky z toho internetového obchodu potvrzujeme e-mailem.

Úhrada

Platbu za objednané semináře poukažte včas před datem konání semináře převodním příkazem na náš účet 27-4236970247/0100, KB Olomouc. Jako variabilní symbol uveďte číslo zvoleného semináře. V případě, že provádíte platbu za více seminářů, zasílejte prosím platby pod samostatnými variabilními symboly nebo nás informujte o hromadné platbě za více seminářů e-mailem nebo telefonicky (Praha; České Budějovice; Karlovy Vary; Liberec; Plzeň; Tábor; Ústí nad Labem - praha@anag.cz / 222 519 092 | Olomouc; Brno; Hradec Králové; Ostrava; Zlín - seminare@anag.cz / 585 757 421).

Účastnický poplatek vracíme pouze v případě, že Vaše neúčast bude oznámena nejméně 3 pracovní dny předem.

Daňový doklad

Datum uskutečnění zdanitelného plnění je den konání semináře nebo den přijetí platby. Daňové doklady obdrží každý účastník u prezence v den konání semináře.

Informace

Prezence probíhá 30 minut před zahájením semináře.

Společnost ANAG, spol. s r. o. si vyhrazuje právo možné změny lektora, místa, data konání a eventuální zrušení semináře z organizačních důvodů. V tomto případě budou všichni přihlášení zájemci telefonicky, faxem, e-mailem nebo dopisem informováni.

Součástí ceny účastnického poplatku je i drobné občerstvení.

Dotazy

S případnými specifickými dotazy se můžete kdykoliv obrátit na operátorky centra zákaznické péče pro daný region -> viz sekce Kontakty -> Péče o zákazníky.

Chcete se zeptat na něco ohledně seminářů?

  • Datum konání: 12. června 2020, 9.00 - 14.00
  • Variabilní symbol: 22597
  • Stav: Připravujeme
Cena: 2 190 Kč Objednat