Vy jako značka - Osobní branding pro kariérní růst

Autor: Cristina Muntean

  • Kód produktu: 92378
  • Nakladatelství: Grada Publishing
  • Počet stran: 232
  • Vazba: váz., 16x23 cm
  • ISBN: 978-80-247-3084-4
  • Datum vydání: listopad 2018
  • Běžná cena s DPH: 349 Kč
  • Zvýhodnění on-line: 10%
  • Ušetříte: -35 Kč
  • Vaše cena s DPH: 314 Kč
ks
    V prodeji

Nejlepší chvíle pro budování vaší osobní značky byla včera. Ta druhá nejlepší je právě teď!

Chcete se ve své kariéře posunout dál? Cítíte, že své dovednosti nedokážete na trhu práce prodat tak, jak byste chtěli? Je pro vás obtížné najít novou práci kvůli vašemu věku? Stojíte na začátku své kariéry a hledáte práci svých snů? Máte obavy vrátit se do práce po delší přestávce? Pak je tato kniha právě pro vás!

Dozvíte se v ní, jak proměnit své jméno v osobní značku a jak více komunikovat své jedinečné kvality, abyste se už nemuseli bát o svou budoucnost. Zkušená autorka, která je odbornicí na strategickou komunikaci firem i osob, vás v knize plné příkladů z praxe, cvičení a koučovacích otázek krok za krokem naučí, jak převzít zodpovědnost za svoji kariéru i život. 

 

RECENZE:

„Nejste si jistí, co to vlastně je osobní značka a k čemu ji potřebujete? Anebo chcete na rozvoji své značky pracovat a nevíte jak? Tato kniha přináší čtenářům vysvětlení, praktické návody a rady, cvičení a užitečné otázky. Nezáleží na tom, jestli jste manažer v korporaci, podnikatel či zaměstnanec ve státní správě. Cristina obsáhla velmi širokou oblast budování osobní značky a při psaní této knihy myslela na každého. Podařilo se jí čtenářsky atraktivní formou spojit do jedné knihy dlouholeté zkušenosti, rady a konkrétní příběhy, a přinést tak dostatek podnětů pro každého, kdo má chuť na sobě pracovat. A jelikož budování osobní značky představuje celoživotní proces, určitě neodložíte tuto knihu po prvním přečtení, ale budete se k ní pravidelně vracet.“
Drahomíra Mandíková, ředitelka firemních vztahů a komunikace, Plzeňský Prazdroj

 „Charisma je prvek, který provází všechny velké lídry. Lze to i otočit: z manažera, který nemá charisma, opravdový lídr nikdy nebude. A osobní branding je nedílnou součástí charismatu. Cristinina knížka mě překvapila a stála mě jednu probdělou noc – prostě jsem ji nedokázal odložit nepřečtenou. Skvěle popisuje, proč je osobní branding důležitý a jak jej cíleně budovat.“
Martin Cígler, CEO, Solitea, a.s.

 „Úspěch není nikdy náhodný. V dnešním zrychleném, neustále se měnícím, konkurenčním světě může komunikace a osobní značka posílit nebo zničit i toho nejzkušenějšího manažera. Tato kniha je povinnou četbou pro všechny z vás, kteří chtějí proaktivně vést a posunout svoji kariéru na další úroveň. Je to praktický průvodce, který krok za krokem nabízí reálné příklady a cvičení, abyste komunikovali co nejautentičtěji, přítomně a vlivně. Čtenáři budou doprovázení nejen na cestě budování vlastní osobní značky, ale i na cestě sebepoznání a sebereflexe.“
Vera Budway Strobach, ředitelka programu Diverzita, Erste Group Bank AG

 „Jeden z nejvýraznějších poznatků, k němuž jsem za téměř dvacet let praxe v mezi­národních korporacích dospěla, je ten, že v umění sebeprezentace většina Čechů za svými zahraničními kolegy zaostává. Jak často slyším povzdech: Naše/moje výsledky jsou mnohem lepší, ale ,oni‘ to umí lépe prodat! I proto považuji tuto knihu za povinnou četbu všech profesionálů, kteří chtějí mít dopad. Jako bývalá novinářka píše Cristina s lehkostí, čtivě, uvádí řadu zajímavých faktů, které umí zasadit do smysluplného kontextu. Jakkoliv je téma nadčasové, Cristina správně poukazuje na měnící se charakter práce – s posunem do světa ,zakázkové ekonomiky‘ je téma osobního brandu urgentnější než kdy dříve. Kniha je praktická, v nejlepším smyslu učebnice či návod. Provede úplného začátečníka, ale obohatí i zkušeného čtenáře. Nikdo asi nemůže říct, že perfektně zvládl úplně všechno, kniha navíc za každou kapitolou nabízí dlouhý seznam otázek, z nichž (jak autorka sama přiznává) se trochu točí hlava, ale které mohou každému z nás otevřít nové obzory. Cristina vše rámuje jak vlastním příběhem, tak řadou příběhů lidí, kteří podnikli konkrétní kroky s konkrétními výsledky. Sympatická výzva pro každého z nás.“
Lenka Čábelová, manažerka komunikace a společenské odpovědnosti, tisková mluvčí společnosti Microsoft Česká republika a Slovensko

 „Technologie začínají dominovat v řadě denních činností a brzy nahradí i rutinní manažery. Osobní branding je o byznysu mezi lidmi, o prvním dojmu a schopnostech odlišit se pro budování úspěšné manažerské kariéry. Je to cesta, jak se nestát předmětem automatizace či šedé průměrnosti. A je to právě Cristina, kdo nám svým vlastním osobním příkladem ukazuje cestu úspěšného osobního brandingu.“
Libor Witassek, kybernetik a transformační manažer, DC VISION

 „Dobrý osobní branding je základ úspěchu, a to jak v pracovním, tak v osobním životě. Je to téma, kterému se nelze v dnešní době vyhnout. Žijeme v době moderních technologií, kdy se jakákoliv informace prožene rychlostí blesku trhem a může mít jak pozitivní, tak devastující následky. Opravit poničený brand je těžké a zdlouhavé. Každý by o něj měl konzistentně dbát, otevřeně a spolehlivě komunikovat a ideálně se snažit být v tom, co dělá, něčím výjimečným. Pro takového člověka nebude asi nikdy těžké si najít práci. Doporučuji se nad tématem osobního brandingu zamyslet – Cristinina kniha by mohla představovat dobrý start.“
Petra Grabmayer, partnerka a ředitelka personální agentury Pedersen & Partners pro Českou republiku

 „Kniha, kterou dala Cristina dohromady, je uceleným návodem, jak si úspěšně vytvořit svoji profesionální byznys auru. Jsem nadšená, že jsem mohla být u zrodu této knihy, protože svět práce a byznysu se mění, sociální média a jiné technologie se vyvíjejí velmi rychle a my se potřebujeme rychle zorientovat a využívat jejich potenciál k našemu největšímu užitku. Nástroje a návody, které Cristina ve své knize popisuje, nám k tomu mohou skvěle posloužit. Cristino, díky!“
Hana Pullová, bývalá ředitelka personální agentury Randstad, spoluzakladatelka ATAIRU Group

 „Osobnost a reputace byly důležité odpradávna a člověk si je přirozeně chrání. V globalizovaném světě pak kniha Vy jako značka nabízí návod, jak svoji reputaci nebo osobní značku vytvořit, komunikovat a prezentovat v souladu s hodnotovým nastavením každého z nás. Cristina v této knize zúročila roky zkušeností na poli komunikace. Skvělé dílo, které doporučím každému, kdo dbá o svoji pověst v podmínkách 21. století.“
Radoslav Petík, finanční manažer, Foxconn DRC

 „Osobní značka jsem já. Můj život. Můj otisk ve světě. Já se sebou žiji desítky let. Já svůj otisk znám. Ovšem jak vtěsnat celý život do dvou až tří vět? Vtěsnat moji plastickou osobnost do několika slov a být u toho výstižná, pregnantní a srozumitelná? Je to nelehká práce sama se sebou, která vychází zevnitř. Cristina mi v tom během let už několikrát pomohla. Po hodině čtení její knihy zjišťuji, že jsem lapena a obdivuji strukturu a praktičnost jednotlivých doporučení pro různé životní situace. Kniha je velmi dobře strukturovaná do kratších kapitol, proto se s ní dá dobře pracovat postupně, vše je možné pomalu a dobře strávit a vytáhnout ze sebe svou značku na světlo světa. Po další hodině vnímám, že odpovídám na otázky u některých cvičení a zkoumám, zda se po letech něco změnilo, doplnilo, či zda je vše stále naprosto pevné a ukotvené. Jsem to stále já, značka. Vy se jí stanete také, když si přečtete tuto knihu a budete s ní pracovat. Detailnější, strukturovanější práci na toto téma na českém trhu neznám.“
Lenka Mrazová, inspirátorka, mentorka, lektorka a koučka, Mentorka.cz

 „Osobní brand není jen prázdná ulita definovaná vaším vzhledem, vystupováním nebo aktivitou na sociálních sítích. Je to naplnění potřeby učinit váš život smyslu­plným. Cristina Muntean vám poskytne nejen cenné rady, ale také doporučí, jaké otázky si máte klást a jak vystavět svoji osobní značku tak, aby neznamenala jen přínos pro vaši kariéru, ale aby vám pomohla si ujasnit, co chcete a jaký má mít na váš život dopad. Ať už jí věnujete dvě hodiny nebo několik týdnů, vždy pro vás bude mít hodnotu. Minimálně vám ukáže, jak o svém brandu přemýšlet a jaké otázky si klást.“
Alžběta Fridrichová, ředitelka a spolumajitelka komunikační agentury ADison

 „Milé čtenářky, čtenáři – tato kniha je právě pro vás! Jste na cestě a otěže svého života držíte pevně v rukách. Život se neděje VÁM. Je to tak, že se život odvine podle vašeho vlastního přičinění. Jak být při držení těch otěží ještě o trochu aktivnější, informovanější a sebejistější? Přesně to se dozvíte v této úžasně inspirativní a praktické knize!“
Mariana Dachová, systemická koučka, CenteredTransitions.eu

 „Naučit se budovat svou osobní značku je dovednost, kterou bychom neměli opomenout. Kniha Cristiny Muntean je velmi účinnou pomůckou: je plná užitečných rad, praktických cvičení i reálných příběhů. Ráda bych ji doporučila zejména těm, kteří chtějí mít způsob, jak a kde pracují a žijí, plně ve svých rukou.“
Lenka Šťastná, prezidentka, Business & Professional Women CR

 „Cristina má dar předávat informace takovým stylem, že je nemůžete jen tak přejít. Kniha Vy jako značka je toho jasným důkazem. Pozorný čtenář může díky ní proniknout hluboko do problematiky osobního brandingu a vybrat si pro sebe to nejlepší.“
Jindra Šulcová, patentová zástupkyně, Česká republika
  

Chcete se na něco zeptat?